Medya: kız serçe değil ama elbise onun giydiği elbise.
Saat bilmem kaçlara kadar yatağımda döndüm durdum sabaha karşıda uyuyakalmisim. Kalktim ve yine güzel bir güne basliyordum bugün seda ile birlikte 2. kez bara gidecektik.
Seda arıyor..
Seda
Günaydın canım
Ben
GünaydınSeda
Nasılsın iyimisinBen
İyiyim sen iyimisin ve ne giyeceksinSeda
İyiyim bilmiyorum karar vermedim daha sen gelince seçeriz diyordum ama..Ben
E tamam o zaman bende senden giyinirim senin zevkine güveniyorum.Seda
Tamam canım saat 2 gibi bize gel bizden gideriz olur mu?Ben
Tamam olur nimet yengeme selamlar görüşürüz.Seda
Görüşürüz.Ve kapattı seda giyinmesini en iyi bilen arkadaşlarımdandir. Saat 9.50 gibi kalktım banyoya gidip elimi yüzümü yıkayıp rutin islerimi hallettim. Aşağı inip necla teyzeye yani yardımcımıza selam verip kahvaltıyi hazırlaması için rica ettim. Kahvaltımi bir güzel yapıp yukariya çıktım. Siyah bir jean ve üzerine beyaz bir t-shirt giydim üzerinede deri siyah bir ceket ve hazirim.
Sedanın evinin önüne geldim ve haber vermek için onu aradım dışarı çıktı. Sanki 40 yıl boyunca beni görmemiş gibi bağırdı ve kucagima atladi.
"Kızım dur napiyosun""Ya napiyim iste arkadasima sariliyorum"
Ohaa be o nasıl sarılmaktır ben düşmanıma böyle sarılmam, demek istesemde diyemedim çünkü elimden tuttuğu gibi yukarıya odasına çıkarttı beni.
Sedanın dolabının önünde durduk bi an ve seda dolabı açtı. İcinden bi tane kıpkırmızı bir elbise çıkardı. Doğruyu soylemek gerekirse mükemmel bir elbiseydi. Seda öyle bir bakiyoduki "bak nasıl tebrik et hadi beni" diyodu resmen.
" Al şunu hemen giy gel üstünde görelim"
"Tamam sedacımm"
Dedim son kelimeyi bastırarak. Giyinip kendime aynadan memnun bir şekilde göz kırpıp sedaya gösterdim. Seda ağzını açmış bana bakıyo bende ani bir hareketle çenesini elimle yavaşça kapattım oda kendini toparladı ve..
"Kizim muhtesem olmussun anladik bugün kimse bana bakmiycak. Napsak sen bu elbiseyi giymesenmi."
"Yaw he he"
Seda sakaciktan gozlerini siliyomus gibi yapti. Bende ona simsiki sarildim ve evden ciktik. Bir taksi çağırdık adresi söyledik. Bara gittiğimizde sedayla birbirimize bakıp memnun bir sekilde hadi girelim dedik ve girdik. Bir yere oturduk. Çok ses vardı kendi sesimi zor duyuyordum. Seda beni yandan dürttü.
"Hadi dans edelim lüütfen"
"Seda saçmalama lüütfen."
"Ya serçe nolur ya 40 yılın başında gelmişiz beni kiriyomusun."
"Bono koroyomusun dur bi Kizim ya bi dünya sapık var zaten tirstim ben"
"Tamam ya tamam oyle olsun bundan sonra benden bisey isteme heleki sekerli sakız hiç isteme."
Bu sırada ben bir şekerli sakız tutkunuyumdur.
"Tamam tamam kalk hadi"
Kalktık ve biraz müziğe alışmaya çalıştık. Bir anda muzik durdu dans müziği çalmaya başladı. Sedayla birbirimize bakıp noluyo ya anlaminda göz kirptik. Birisi beni aniden çekti ve sanki kendimi duvara çarpmış gibi hissettim. Belimde büyük bir el hissettim.
"Noluyo ya kalas biraksana beni zorba."
"Sus ve dans et"
"Siz kim oluyosunda bana amir veriyosunuz ayrica dans edicektiniz kibarca söyleseydiniz"
Bi an bana baktı söylediğim kelimeleri sanki teker teker unuttum.
Kız baksana ne kadar yakışıklı.
İç ses sus bide senle uğraşamıycam
Ama kabul et taş gibi
Tamam yakışıklı iste
Lan çarpılacan
Susssss
Tamam tamam
"Ya sen beni bıraksana"
"Cık"
Sedaya bakmak için döndüm ve ne göreyim o zaten hemen kendine bi dans partneri bulmuş. Önüme döndüm ve dönmemle burnuma dolan kahve kokusu beni benden aldı resmen mayışmıştım. Kendimi toparlayıp bel altına dizimi geçirdiğim gibi beni bıraktı. Ve ordan koşarak çıktım nereye gideceğimi bilmeden koştum koştum ve arkamda kimsenin olmadığını görünce rahatladım. Ama daha büyük bir sorun vardı. Nerde olduğumu bilmiyordum. Sessizce yürümeye başladım. Buralar fazla tekin değildi anladığım kadarıyla. Çünkü karşıma elinde içkisiyle bana bakan ve şeyini oynayan bir adam. Sapıkmi ne. Ba-bana dogru yürüyordu. Şu an altıma kacirirsam gülmeyin. Keske ordan kacmasaydim. Ve beni duvarla arasında sıkıştırdı. Ve dudagima doğru egildi.
"Yürü git surdan be sapık"
Diyerek kafamı çevirdim.
"Aaa ayıp ama gel istersen baska yere gidelim burası senin hosuna gitmedi ne dersin"
"Ben senle olsem gelmem cekil şuradan"
Dedim ve tam gidecektim ki beni kolumdan sertçe tutup cekelemeye başladı ben ise ondan kurtulmak için herseyi yapıyordum. Ve ani bir hareketle elimi kendime çektim ve koşmaya başladım ondan uzaklastigimi hissettigimde soluklanmak için durdum. Arkamdan bir elin omzuma dokunduğunu hissettim. Çok korkuyordum...