✿-05

578 67 3
                                    

+++

Yoongi memandang Umji dengan senyuman sinis diwajahnya.

"Yahh! Bagi tu buku cepat! " Teriak Umji lalu cuba untuk merampas buku itu dari Yoongi. Tapi apakah dayanya kalau Yoongi itu lagi tinggi dari Umji yang berpipi pau itu.

"Eh eh.. Kau ingat aku nak bagi senang-senang je ke?? "Ujar Yoongi dengan senyuman sinis yang tak henti-henti.

"Kau nak apa sebenarnya?! "Marah Umji lalu memandang Yoongi dengan pandangan benci.

"Kau nak buat apa dengan buku ni?? "Soal Yoongi lalu menunjukkan buku itu.

"Nak bacalah bodoh! Otak letak kat mana hah?! "Lalu Umji merampas buku itu sekelip mata dari genggaman Yoongi. Umji menjeling kearah Yoongi lalu mula membuka langkah untuk pergi.

"Not so fast dear~" ujar Yoongi lalu cuba untuk menyakitkan Umji dengan tanda di leher Umji.

Umji tetiba sahaja jatuh ke lantai tetapi dapat menahan rasa sakit itu.. Ok ayat keling 🙄

"A-appo" Umji memegang tengkuknya sambil menahan kesakitan dari lehernya.

"Wae sayang? Nak lari lagi ke?? "Soal Yoongi lalu duduk melutut didepan Umji sambil memandang sinis.

"K-kau ni.. S-siapa?? " Tanya Umji lalu memandang kearah mata Yoongi.

"Aku? Min Yoongi. Lelaki paling swag dan handsome di abad ini" Yoongi berkata dengan bangganya.

"Tch.. Perasan"ujar Umji perlahan. Dagu Umji diangkat sedikit oleh Yoongi perlahan-perlahan.

"Kau nak sangat... Tahu ke?? "Soal Yoongi sambil menatap anak mata Umji lalu umji pun mengangguk perlahan.

Tangan kiri Yoongi pergi kearah belakang lalu mengalihkan rambut Umji dari menutup tengkuk Umji. Yoongi perlahan-lahan mendekatkan wajahnya dengan Umji dan membuatkan Umji memejamkan matanya.

Tengkuk Umji yang menunjukkan tanda ais itu dicium perlahan oleh Yoongi dan sikit demi sedikit sakit yang dirasai oleh Umji mula berkurangan. Yoongi pun kembali menatap Umji semula.

"K-kau buat apa t-tadi?? "Tanya Umji gagap.

"Aku taknak tunang aku dalam kesakitan"ujar Yoongi lalu berdiri dan meninggalkan Umji terduduk dilantai ,kaku dengan perbuatan dan kata-kata Yoongi.

'T-tunang.. '






+++

Disebalik rak yang penuh dengan buku terdapat seseorang memerhati gerak geri gadis yang bernama Yerin itu.

"Wae sekarang kena sakit... "Ujar Yerin sambil memegang tangannya.

Taehyung yang dari tadi memerhati berasa kesian terhadap Yerin.

'Mianhae... 'Kata Taehyung dalam hati lalu meninggalkan tempat itu. Dan menjumpai Yoongi yang pada masa yang sama ingin beredar dari situ.

"Eh Hyung! Bukan hyung ada hal ke tadi?? "Tanya Taehyung lalu memandang Yoongi dari atas ke bawah.

"Pala bana kaulah! Dah jom pergi tempat dorang Namjoon. Aku dapat mesej dari dorang " ujar Yoongi lalu mereka berduapun hilang seperti debu. Tapi apa yang mereka tidak tahu bahawa Yerin nampak segala-galanya.

"M-macam mana?? " Kata Yerin dengan tidak tentu arah selepas ternampak adegan itu.

"Yah!! Yerin! Asal tercegat kat situ??? "Teriak Umji dari belakang lalu berlari kearah Yerin.

"Yahhh... Jung Yerin" panggil Umji sambil melambaikan tangannya dihadapan Yerin.

"Yahhh" Umji menolak Yerin perlahan dan membuatkan Yerin berhenti dari mengelamun

"N-nae? "Tanya Yerin lalu memandang Umji.

"Kaja balik! Sowon tengah cari kita tu" ujar Umji lalu menarik Yerin keluar dari situ. Yerin, masih lagi memikirkan tentang hal tadi.
























「To be continued✿」

Scars ✔Where stories live. Discover now