Hank, archeolog, byl členem týmu profesionálních archeologů.Žil v Londýně, kde se také narodil, 8.3.1940,tudíž za 4dny, 8.3.1980 bude mít 40cáté narozeniny. Proto dnes v 10:00 vyplouvá s lodí do severní Ameriky, protože jeho rodina žije v USA a chystá se tam na vykopání kostry nějakého sauropoda.
Kapitán lodě Red Arrow, se jmenoval Filip Englenmann a byl námořníkem již přes 25 let.Red Arrow byla starší loď se dvěma velkými motory na naftu.Měla také dva velké stěžně, kdyby se motory pokazily.Byla natřená na červeno s bílým nápisem Red Arrow na boku, stěžně byly černé a plachty perlově bílé.
,,Nastupovát, loď Red Arrow vyplouvá!" zařval kapitán. Hank, pár dalších archeologů a lodní kuchař, který je s Hankem dobrý kamarád se nahrnuli do lodní kajuty. Hank šel dlouhou chodbou až do zádi lodě kde již měl připravený pokoj. V pokoji byla dvoupatrová postel, malý stoleček vedle postele a umyvadlo. Pokoj nebyl sice moc velký, ale k dočasnému ubytování stačil. Záchody a sprchy byly v prostřední části lodě. V lodi nebyla žádná kuchyňka jelikož se nejčastěji jedlo venku, kolem dlouhých stolů s lavicemi. Pokud bylo špatné počasí mohli si cestující vzít jídlo do pokoje. Podávaly se většinou saláty nebo sladká jídla, masitá jídla byla jen vyjímkou.
První den plavby nebyl nijak výjmečný, Hank si pročítal knihy, jedna z nich se jmenovala Boj o přežití. Den byl slunečný, večer se na obloze objevili beránci. Druhého dne začal foukat silnější vítr. Na oběd byly palačinky, mohli jsi vybrat jestli se špenátem nebo s marmeládou. Někteří si odnášeli oběd do pokoje, jelikož jim vítr vadil nebo byli málo oblečení. Třetí den se počasí ještě zhoršilo. Foukal silný chladný vítr, již od rána bylo zamračeno, slunce nesvítilo a občas zapršelo. Moře bylo čím dál tím víc rozbouřené a na nebi se objevily velké černé mraky.
Všichni téhož dne zůstali v pokojích a přemýšleli o tom jak to vypadá venku na moři. Večer všichni usínali v domnění že přes noc bouře přestane a ráno bude svítit slunce. Ale při tatkto silné bouři se loď stala neovladatelnou a změnila úplně kurz. Bouře byla kolem 11. hodiny nejsilnější, vlny se zvedaly do velkých výšek a loď se kymácela jalo dětská hračka. Když už bouře utichla bylo vidět jaké škody napáchala a kam až vlny loď zanesla. Na palubě se válely kusy dřev i kovu ale s kajutou nic nebylo. Než kapitán stihl změnit kurz ocitla se celá loď v mlze tak husté že bylo vidět jen na pár kroků. Kapitán Filip chtěl zařadit zpětný chod motorů ale motory nefungovaly, nejspíše se zasekly. Celou loď unášel velmi silný proud, všichni s napětím sledovali přes pokojová okínka co se děje.
Najednou se mlha rozplynula a byla jen za námi, slunce svítilo jen málo, bylo šero. Uviděli jsme vrcholek nějaké hory, kapitán zavelel k roztáhnutí plachet, protože motory stále nefungovaly. Red Arrow začala svištět blíže k pevnině. Sledovali jsme jak se hora zvyšuje, když v tom jsme uslyšeli silné škrábání a praskání trupu lodi, Filip už nestihl zavelet ke stáhnutí plachet. Celou lodí projíždely chvějivé zvuky. Z podpalubí vyběhl strojař a křičel: ,,Loď se potápí, k motorům se lije voda!!!". Všichni začali panikařit, skákali do záchranných člunů nebo si na sebe dávali nafukovací kruhy. Chvíli nikdo neslyšel skřípání trupu, pak ale všichni uviděli vyskoký, ostrý kámen a spoustu dříví a plechů ze starých lodí. Naše loď byla neovladatelnou, začala se samovolně otáčet k levému boku, nejspíše proto že do zádi nás tlačil jeden proud přímo na kámen a druhý u přídi lodě, který vedl nejspíše kolem ostrova do pilovitých kamenů kterých bylo kolem ostrova z části které jsme viděli plno. Red Arrow se začala kymácet a naklánět, najela bokem a plnou rychlostí do kamene jež loď skoro rozřezal vejpůl. Všichni skákali do moře se snahou uniknout jisté zkáze a záhubě. Hanka ve voďe trefil velký trám dřeva a on omdlel. Ostatní jenž přežili, odnášel dravý proud kdesi za ostrov, spousta z nich utonula již při zničení lodě. Ostatní zmizeli jakoby se pod nimi zem propadla.
Doufám že se vám tento příběh líbí :, pokud ano ohodnoťte jej. Určitě budou i další pokračování :D
ČTEŠ
Ostrov dinosaurů
AdventurePříběh archeologa Hanka, který na své plavbě lodí ztroskotá u ostrova, jenž na mapě není. Probudí se na písčité pláži a zděšen objevuje nový svět. 1.část dokončena: 1.2.2017 2.část dokončena: 2.2.2017 nejlepší umístění(zatím): 113. v dobrodružných W...