Hank [henk] se probudil na písčité pláži obklopen malými stvořeními. Vypadala asi jako ještěrka, ale o hodně větší. Hank měl na sobě kabát, dlouhé kalhoty, svetřík a tričko, měl je jen promočené. Hanka napadlo že by mohl tohoto ještěra nakreslit, protože u sebe vždy nosí tužku a velký notes. Jenže byl trochu mokrý a psát se do něj nedalo. Hank se k tomuto zvířeti pokoušel přiblížit, aby si jej mohl lépe prohlédnout. Hankovi tyto ještěrky připomínali svou velikostí comsognathuse (zkráceně compy [kompy]), vytáhl z kapsy náčrtník ve kterém měl nákresy koster vykopaných zvířat, nejčastěji dinosaurů. Našel podle názvu compyho a srovnával jej s ještěrem předním, compyové se po chvíli rozutekli. Hank byl přesvědčen že to jsou praví dinosauři a že bych ji tu mohlo být více.
Hankovi až teď došlo co se stalo a začalo se mu vše vybavovat. Šel tam, kde jej vyplavilo moře a hledal zbytky lodi. Rozhlížel se kolem a uviděl velkou část trupu lodi. Čím více se k trupu přibližoval viděl v písku tím více stop. Kolem trupu se hemžila spousta compyů a také velkých mravenců a dravých vážek. Hank začal hulákat: ,,Uuuááaá, Uaáá, HRrr!!!" aby odehnal compíky. Compíci se rozutekli ale hmyz zůstal. Hank vzal kus dřeva a začal se s ním ohánět kolem sebe. Vážky se rozletěli a mravenci odcupitali. Hank uviděl co je všechny tak přitahovalo, na zemi se válel salám, šunka, kousky sýra, sklenice s marmeládou a příbor. Nejspíše to byla lodní kuchině.
Hanka napadlo že by si z věcí co vyplavilo moře mohl udělat nějaký příbytek, či spížírnu na to všechno jídlo. Hank začal se sbíráním všech potravin, odnášel je k nedaleké skále, která vypadala jako dobré místo pro příbytek. Celkem posbíral pár salámů, šunky, hrst sýra, dvě sklenice marmelády, 5 rozmočených chlebů a mouku. Při sběru si všiml také knihy, která plavala ve vodě, byla to jeho kniha o přežití ale byla celá mokrá a spoustu stránek chybělo, ale i to je dobré, pomyslel si Hank.
Sice z trupu který byl vyplaven by se dal vytvořit slušný příbytek, ale Hank jistě nemá tolik síly na posunutí 200 i více kilové konstrukce. Avšak může si s věcí kolem a uvnitř vyrobit nějaké nástroje, jako třeba oštěp z nožů jenž má dostatek. Při výrobě oštěpu si Hank všiml věci velké jako poleno dřeva a rychle se blížilo k břehu. Hank se šel podívat co to je a zjistil že z vraku lodi proud přinesl sekeru a valila se také spousta kusů trámů a různých dřev. Hank posbíral dřevo a sekeru si vzal na rameno a vrátil se se vším ke skále. Pomalu se začalo stmívat a Hank podle jeho nepoškozených, zatím funkčních hodinek zjistil že je 7 večer. Uřezal si kus chleba, který byl už trochu suchý a dal si na něj pár koleček salámu a šunky. Večer když slunce zapadlo, bylo docela teplo, Hank se jen přikril bundou vyplavenou z moře. Hank přemýšlel o tom, zda-li měli další také takové štestí a přežili zkázu.
Doufám, že se vám 2.část líbí :D nezapomeňte ohodnotit, nebo napsat koment :)DALŠÍ ČÁST JIŽ BRZY!!!
ČTEŠ
Ostrov dinosaurů
AdventurePříběh archeologa Hanka, který na své plavbě lodí ztroskotá u ostrova, jenž na mapě není. Probudí se na písčité pláži a zděšen objevuje nový svět. 1.část dokončena: 1.2.2017 2.část dokončena: 2.2.2017 nejlepší umístění(zatím): 113. v dobrodružných W...