Multimedia:yeni okul
Uyandığımda saat 8:30du.
Kardeşim Jennifer daha uyanmamıştı.
Odasına onu uyandırmak üzere gittiğimde saatin 6:30 olduğunu anla- dım çünkü saatim iki saat ilerideydi ve bu yüzden odama gidip tekrar yattım.
++++++++++
Şimdi saat gerçekten 08:30du.
Yatağımdan kalkıp üstümü değiştir-
dim.Jennifer'a bakmaya gittiğimde yoktu çünkü o çoktan kalmıştı.Mut-fağa geldiğimde Jennifer pankek yapmış beni bekliyordu.10dk sonra pankekimizi afiyetle yedik.
++++++++++
Yeni okuluma geç kalmamak
için çok aceleyle çıktım.Okula gedi-ğimde sıcak kanlı bir öğretmen beni karşıladı.Ama aynı tepkiyi sınıftan göremedim.Sınıfta sadece bir kişi be-nimle arkadaş olmuştu ve baya iyi arkasaş olmuştuk.
+++++++++++
Günler sonra Jennifer'ın doğum günüydü ve hiç kimse gelmemişti tek bff'im Andrea gelmişti.Sadece üç kişi olmamıza rağmen çok eğlenmiştik. Yakalamaca vesayre herşeyi oynadık.
+++++++++++
Somestr gelmişti.Herkes çok mutluydu.Okul sonu küçük bir parti vardı.Herkes davetliydi ancak Andrea ve ben davetli deyildik.Andrea kulağıma fısıldadı ve"Benim ünlü bir arkadaşım var."dedi.Bende"Ondan is-tiyebilir misin?"dedim.Andrea"Tabi-ki"dedi.
+++++++++++
Sonunda partideydik herkes bize bir pamoyu gösteriyordu ve pa- noda"EZİKLER GİREMEZ"yazıyordu. Ardından Andrea biletleri gösterdi ama biletler çakmaymış ve aralarından biri "Bu biletler sahte biri size fena oyun oynamış"dedi.Bizde içimizden"Bir zenginden ne beklenir ki"dedik...Merhaba arkadaslar bu benim ilk kitabım.Lutfen kitabıma vote verin !