Alex
Obudził mnie dzwonek w telefonie, spojrzałam na wyświetlacz, aby sprawdzić godzinę. Była 16, czyli nadszedł czas, aby porozmawiać z rodzicami. Wczorajszy wieczór zapowiadał się fantastycznie. Impreza u Leona, fajna ekipa no i alkohol oczywiście, ale skończył się moim powrotem do domu z policją, niestety. Wstałam powoli i udałam się do łazienki, aby trochę się odświeżyć. Wyglądałam okropnie, ale tak zazwyczaj jest, jak się ma kaca. W koncu zeszłam na dół i usiadłam przy stole, krótko potem do pokoju weszła moja rodzicielka, a zaraz za nią tata.
-Przepraszam was oboje za to, to naprawdę było ostatni raz - wspominałam, że to nie pierwszy raz?
Rodzice wymienili ze sobą znaczące spojrzenia.
-To nie ważne, ponieważ mamy sposób, aby nauczyć cię odpowiedzialność — zaczęła mama.
- Co 2 dni będzie pracowała u mojego znajomego jako służba domowa — dokończył.
Naprawdę? Mam 17 lat, nie mam ochoty na wycieranie kurzu w domu jakiegoś faceta.
-Nie możemy po prostu o tym zapomnieć?
- Nie, zaczynasz od poniedziałku — stanowczo powiedział mój ojciec.
W sumie myślałam, że dostanę niezły wpierdol, ale było całkiem nie źle. Jednak nadal myślę, że ten ich pomysł to strata czasu i nic mnie tym nie nauczą.
- I w czym ma mi to niby pomóc ?
-Własnoręcznie zarobione pieniądze na pewno czego cię ,nauczą nie martw się słońce.
-Czyli co nie będę już dostawać od was kieszonkowych?
- Nie denerwuj się, będziesz tam pracować maksymalnie rok.
Moje poliki aż zapiekły z frustracji. Oni sobie ze mnie żartują ?
-Dam mu tak popalić, że sam mnie wykopie !
- Chris jest dosyć cierpliwym człowiekiem, sam zaproponował pomoc, kiedy zobaczył cię w tym okropnym stanie wczoraj wieczorem.
Nie zrobilo mi się wstyd, pewnie sam nie raz tak kończył, jak większość facetów.
-Tylko proszę cię uspokój się jesteś cała czerwona — moja mama wyciągnęła dłoń w moją stronę.
Wstałam, wzięłam deskorolkę i wybiegłam z domu. Mam zamiar zrobić to, co zawsze, gdy jestem zła. Pojeździć do nieprzytomności, a jak nie pomoże to się upić. Opuściłam dom nie tylko dlatego, że byłam wkurzona, moi rodzice nie lubią, gdy wychodzę. Boją się, że może mi się coś stać. Jesteśmy bogaci, a w pobliżu pewnie kręci się sporo porywaczy, jednak ja wcale się ich nie obawiam. Nie jestem już małą dziewczynką.
☆☆☆☆☆
Wiem rozdział krótki, ale będę starała się dodawać je często :*
CZYTASZ
Older Man Like Bad Girl L.DC
Teen FictionAlex nie należy do grzecznych dziewczynek. Co się stanie, gdy na jej drodze stanie mężczyzna o równie dominującym charakterze?