„Miraaa raňajkyy"... Kričí mama z kuchyne.
„Už ideem" zakričím ospalo a pozriem na mobil. 7:00.No konečne dnes posledný deň školy.Schádzam dole po schodoch kde ma čaká mamka s raňajkami. Áno iba mamka pretože brata nemám a otec nebýva časro doma pretože pracuje... Ooo vlastne som zabudla čaká ma mamka a môj psíček. Volá sa dasty.
„Dobré ráno Mira"pozdraví sa mi mamka.
„Dobré" poviem a sadám si za stôl kde ma čaká chleba na vajci. Ja viem že je to obyčajné jedlo ale keď ho mám tak strašne rada musela som sa ním pochváliť.
„Dobrú chuť mami" zaželám jej a pustím sa do jedenia. Síce musím si trošku pohnúť pretože už je dosť hodín. Hneď ako dojem bežím hore po schodoch do svojej izby kde sa oblečiem,učešem no proste dám sa do poriadku.
O 7:30 zazvoní moja najlepšia kamarátka Miška na zvonček.
„Čaau mamii" zaktičím a vyjdem von ku Miške.
„Ahoj Miši"
„Ahoj Mira ideme?" opýta sa ma
„Samozrejme" poviem jej so smoechom a rýchlym krokom kráačame ku škole.Prídeme len tak tak. Bolo 7:55 keď sme vošli za bránu školy. Celé zadýchané sme si išli nastúpiť kde nám riaditeľ školy rozprával o úspechoch i neúspechoch. Je veľmi vripný a ako každý rok sme sa všetci nahlas smiali. Keď rozhodol, všetci sme sa vybrali do tried kde nám už triednz rozdával vysvedčenie.
„Michaela králoková... " každého zavolal ku tabuli kde mu (ne)zablahoželal a podal mu vysvedčenie.
„Mira Kocková" povedal moje meno učiteľ. Smelo som kráčala aby som sa dozcvedela moje býsledky.„Mira som s tebou veľmi spokojný. Máš samé jednotky"povedal. Zostala som ako zarazená. Čo ja mám fakt jednotky?!! Poďakovala som sa učiteľovi a šťastná som kráčala sadnúť si. Keď sme skončili s vysvedčeniami povedal„ Tak deťúrence viete že som vám nazačiatku školského roka povedal že ten kto bude mat najlepšie vysvedčenie pôjde na 8 dňový tábor!. No takže idú tam 2 dievčatá z tejto triedy! A to Mira Kocková a Michaela Králiková". Keď sme to počuli s miškou sme sa k sebe rozbehli, objali a so slzami v očiach sme išli ku učiteľovi.
Tak tu je 1. Časť dúfam že si ju niektro prečíta 😂. A pozrite si _TeddyBlue_
je fakt super a má úžasné knihy
YOU ARE READING
Chaus, bozky a Letný tábor
RomanceMira je 13 ročné dievča ktoré sa dozvie že ide na 8 dňový tábor. Ide tam so svojou najlepšou kamarátkou Miškou. Zažijú tam veľa srandy a Mira objaví svojho " princa"...