Crrrr... Zas a znova počujem tú istú melódiu. Teda ak to melódiou môžem nazvať. Je to skôr niečo ako bzučanie otravnch múch keď spíte. Alebo nejak tak by som to opísala.
Neviem prečo, ale vždy keď počujem tú "melódiu" vstávať sa mi vôbec nechce.A to je niekedy aj 7:15. No ja viem že to nie je veľa hodín ale niekto vstáva do školy 6:55 takže 7:15 je ešte dobrý čas. Ale dneska zvoní budík už o 6:00 a vstávať sa mi na moje prekvapenie chcelo. Neviem síceako je to možné ale myslím si že to bude tým že sa veľmi ale naozaj veľmi teším.
Kedže je len 6:05 schádzam potichúčky dole po schodoch do obývačky. Obývačku máme spojenú s kuchyňou, tak si ešte spravím Three in one(3 v 1 je to niečo ako káva) sadnem na gauč pustím telku a popíjam "kávu". Na moje prekvapenie v TV dávajú celkom dobrý film. Škoda ale že som ho zapla až v polke a tak nechápem polovicu vecí. To som celá ja. Ale nevadí. Keď už pomaly dopíjam "kávu" zazvoní mi mobil. Miška!
-Mira?j..-
-Miška prečo si hore tak skoro?- (skočím jej do reči)
-Ja proste neviem spať ako sa veľmi teším-
-To ani ja.Miška-
-Ideme volať?-
-Jasné-Volali.sme spolu asi hodinu. Keď sme dovolali bolo 7:30 a o 8:15 sme mali ísť pre Mišku. Vezie nás moja mama tak brieme aj ju. Takže bolo časť už vstávať. No vlastne ja som už bola hore, ale moja mama ni.. No vlastne už ide dole.po schodoch. Náhoda? Haha. Na moje prekvapenie nebola ospalá a tak sa hneď pustila do raňajok. Na moje prekvapenie natrela mi rýchlo len chcleba s maslom a bola.veľmi rýchla.
,,Ahoj mami" pozdravím ju
,,Ahoj Mira. Rýchlo sa naraňajkuj nestíhame". Povie a rýchlo uteká hore po schodoch do spálne pripraviť sa.
Pozriem na hodinky. 7:40. To vážne? Mami veď máš ešte 35 min. No dobre vlastne má len 30 kým dojdeme ku Miške ale aj tak. Natiahne kratasy tielko a je to. Ešte vlasy do gumičky a je to.Ja narozdiel od mojej mami idem pekne pomaličky hore po schodoch do
svojej izby kde mám už pripravené oblečenie. Biely CropTop s rifľovími kratasmi. Potom som si.už len rýchlo vyžehlila vlasy. Síce neviem prečo som si nechala rozpustené mam ich po pás a vonkj je 36% asi zhorím. Ale treba zapôsobiť. No nie? Potom som si už len nasadila slnečé okuliare, na chodidlá som si dala ťapky, obula konverzi, zobrala mobil a čakala na mamu v chodbe. Pozriem na hodinky a je 8:10 a mama ešte stále nikde. Nechápem.čo toľko robí. Nakoniec ale príde a dobre že nebežíme do.auta aby sme stihli.prísť na čas. Prídeme pred Miškin dom o 8:16. No 1 minútka snáď nevadí. Dokonca sme ešte minútku čakali. Keď Miška nastúpi do auta silno ju objímem a čaká nás 2 hodinová cesta. Po hodine však prídeme na benzínku pretože nám došla nafta. A celá cesta sem bola so slovami: Ja sa tak veľmi teším! Aj ja!
A takto do kola. Mamka.tankuje auto a my s Miškou ideme na WC. Teraz konečne môžme začať trošku kecať o tom, či tam budú nejakí feši chlapci atď. Ste si mysleli že sme išli na vécka aby sme ich použili? Ani náhodou.Cesta trvala dalšiu hodinku a naša téma s Miškou bola.nasledovná: Smiech, smiech a smiech.
Tak ako sa vám páčila dalšia časť?
Už to začne! Začne pravá sranda. Inak sorry za pravopisné chyby a za nespisovné slová ale to hádam nevadí.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Chaus, bozky a Letný tábor
RomanceMira je 13 ročné dievča ktoré sa dozvie že ide na 8 dňový tábor. Ide tam so svojou najlepšou kamarátkou Miškou. Zažijú tam veľa srandy a Mira objaví svojho " princa"...