Ash i jego przyjaciele wędrowali dość długo, bo aż 2 tygodnie. Nic ciekawego się nie zdarzyło.
- Ash, słyszysz??? - Hilda spojrzała się w stronę lasu.
- Ale, że niby co??? - w tym momencie rozległ się huk.
- Ale, że to! Chodźcie!!!
Na miejscu zobaczyli Chawluche i Machompa którzy ze sobą walczyli. Hilda wiedziała już, że to będzie miało związek z dalszym losem przyjaciół więc uznała, że lepiej będzie jak sobie pójdzie.
- Serena... Powiedz, że poszłam do Centrum Pokémonów bo mój Oshawott źle się poczuł ,OK?
- Jasne... Nie powinnaś się teraz wtrącać...
- Wiem... Poza tym Zygarde potrzebuje pomocy...
- Idź już... Jeżeli to ma wpływ na historię...
- Wiem... Pa!
- Pa....
Serena dołączyła do nich. Ash uspokoił tą dwójkę i dowiedział się, że Hawlucha jest opiekunem tego lasu. Razem z Froakim postanowił pomóc Hawluchy. Chciał on wygrać walkę o las. Jednak przegrał. Miał za dużo intruzów i był wykończony. Froakie zaproponował im żeby się pogodzili co o dziwo podziałało. Ash złapał Hawluche i razem poszli dalej w swą wędrówkę.
- Ej! A gdzie Hilda, Sereno??? Chciałem żeby zobaczyła jak łapie swojego 2 Pokémona...
- Yyy... Ona... Poszła do Centrum Pokémonów bo jej Oshawott źle się poczuł!
- A kiedy wróci??? Dość długo jej nie ma...
- Yh... Nie wiem...
Miały miesiące, a Hildy nadal nie było...
Ash złapał Fletchlinga, Goodrę i Noiverna. Wszystkie ewoluowały do końca, zawsze w obronie swojego przyjaciela.
Serena miała Braixen, Sylveona i Panchama.
Clemont Luxreya, Bunnelb'iego i Chespina.
Bonnie złapała Dedenne.
Wszyscy prawie zapomnieli o Hildzie, aż pewnego razu w Centrum Pokémonów...- Witajcie ! Chcielibyście abym zbadała wasze Pokémony racja?
- Tak, prosimy!
- Hej Ash, Boonie, Clemont..... Chodźcie tutaj...
- Co się.....
- I PO RAZ KOLEJNY, NASZA MISTRZYNI : HILDA, WYGRAŁA Z MISTRZYNIĄ POÉMON!!!!!! WIELKIE BRAWA!!!!
- Czy to....
- Tak... to Hilda...
CZYTASZ
Prawdziwa opowieść Pokémon (ZAWIESZONE)
Fanfiction#NowyOpisXD Każdy zna tradycyjną wersję kreskówki "Pokémon" , ale nikt nie wie, że jedna osoba może zmienić wszystko... Hilda jest tajemniczą osobą... Jak jej udział wpłynie na historię? Czy zapamiętany przez Serenę chłopak z dzieciństwa właśnie z...