"já nevím.."
"Fajn , tak čau "On odesel . Ja nevím co mám dělat já ho miluju ale co Filip.
"Zlato ?" Řekl někdo za mnou ale já už podle hlasu poznala že je to Filip
"Neříkej mi tak !"A odešla jsem. Já to nevydržím . Odešla jsem domu. Jsem doma a potřebuju si vyprázdnit hlavu . Napustila jsem si vanu a poslouchala tyhle dvě písničky :
A byla jsem tam asi hodinu. A když jsem vylezla vzala jsem si pyžamo. A asi po deseti minutách jsem usnula .
Druhý den :
Právě mě zbudil budík a já šla do koupelny . Dala jsem si sprchu pak jsme vylezla u umyvadla jsem si vyčistila zuby . Pak jsem si vyčistila obličej a nalícila vzala jsem si tenké linky , řasenku a eos . Pak jsem šla ke své skřini a vzala si tento outfit:A šla jsem do školy. Ve škole jsem šla ke své skřini a zabrala si tašku a vzala do ruky učebnice . Šla jsem do třídy kde na mě udiveně koukal Filip , Petr i Lucy jedinej kdo byl ke mě zady otocenej byl Adam. Sedla jsem si k lavici.
"Proč si odešla ?" Zeptala se mě vedle mě Lucy
"Prostě jsem odešla , nech to být "
"No to nenechám , hele ty začneš chodit s Filipem Adam odejde ty za nim běžíš když se vrátíš zarves na Filipa ať ti neříká zlato "
"Hele já vím já tam byla "
"Proč ?"
"Co proč?"
"Proč si zarvala , co ti tam řekl Adam?"
"Myslím že to je mezi mnou a Adamem "
"Jasný "Zkončila hodina a já jdu na hotbu .
"Co je ?" Zeptala se mě jedna holka
"Co co je ??!"
"Em promiň jsem Stephanie a vidím že nevypadas dobře tak se ptám co ti je !?"
"Delší příběh "
"A nechceš dnes na milkshake ? Řekneš mi to ."
"Okey , budu tam ve tři "
"Okey"Stephanie :
Jo ta holka je hezká. A vypadá i mile.
No nic škola zkončila. A já si jdu pro tazku vzala jsem si věci a jdu ke dveřím . Ale někdo mě chytil za ruku. Prosím at to není Adam. Otočila jsem se a stál tam Filip.
"Co je Ani ? "
"Je konec , to je !!"A odešla jsem. Už jsem tady a čekám na Stephanie.
"Ahoj "
"Ahoj"
"Tak povídej "Řekla jsem jí úplně všechno ! I co se stalo teď má chodbě .
"Wow"
"Noo"
"Takhle jak mi to vypravila tam bych byla s Adamem být tebou "Pokračování příště....
Ahoj lásky , je tady další část a pořad pokračuje to s těmi komentářemi tak utíkejte psát ! Tak paa 💞💋💟😘😊😋😂
ČTEŠ
Kiss Me (DOKONČENO)
Romancejmenuji se Anča je mi 17 let a dnes začínám nový život v novém městě protože jsme se přestěhovali. Ale co když se to ještě změní