prolog

210 7 0
                                    

-Ce zici de ea? imi sopteste si se intoarce spre tejghea si isi ia bautura in mana.

Arata cu degetul spre o roscata cu o bluza pana in gat care avea un pahar de apa in mana si as zice ca era un 5.

-In niciun caz.Uita-te la ea! ii raspund si imi paseaza whiskiul.

Cu o miscare brusca se ridica de pe scaun si imi arata discret cu degetul spre o bruneta cu un decolteu adanc ,care isi scapa bautura pe rochia stransa pe corp si incepe sa rada isteric.

-E...interesanta. 

-Pe tine chiar nu te multumeste nimic,asa-i? da din cap,rade si se intoarce cu fata spre chelnerita sa ii mai ceara doua cockteiluri.

-Nu,nu,vreau sa zic,e buna.

Si chiar era.

Da din cap din nou si imi face semn din cap sa ma indrept spre bruneta si prietena ei care incerca sa o calmeze.

Ma ridic de pe scaun si merg cu incredere spre masa lor si pana ajung,blonda,prietena se ridicase si se indrepta spre baie.

Ajung la masa si iau loc pe scaun langa bruneta.

-La mine sau la tine? ii spun si ii zambesc siret

Isi trage parul rebel de pe fata,ma priveste pret de cateva secunde si apoi incepe sa rada isteric,ca mai inainte cand isi varsase bautura.

-Imi place de tine.Esti haios. imi spune printre sughituri fara sa poata sa se opreasca din ras.

Imi apropii fata de a ei si o privesc intens si vad ca imi zambeste.

Ma ridic de pe scaun si ii trag incheietura si o trag spre iesire si nici acum nu se opreste din ras.

O lipesc de zidul rece de la iesire si sunt asa de aproape de ea incat ii pot auzi respiratia grea.Fata i se schimba in soc.

O apuc de talie si ea isi incolaceste picioarele de abdomenul meu si imi lipesc buzele de ale ei.Sunt atat de moi si delicate dar in acelasi timp stranse,luand-o prin surprindere.Ii cuprind obrajii cu mainile si ea imi mangaie incet parul.Ajunge la capatul tricoului meu si incearca sa mi-l dea jos insa opresc sarutul.

-Mergem undeva mai retras? ii soptesc aproape fara suflare si ea da repede din cap si continua sa rada.

O apuc din nou de talie si ne indreptam spre parcare si intr-un moment cand vad ca e neatenta,ma uit dupa Will in bar si vad ca prietena brunetei este acum pe piciorul lui.Ii fac cu mana incet si el da din cap razand.

Broken [A.U] Harry Styles fanfictionWhere stories live. Discover now