Yeni evimize geldiğimde açıkçası çok şaşırmıştım.Zengin olduklarını duymuştum ama bu kadarını tahmin edemezdim.Burası çok büyüktü,devasaydı.Ayşe hanıma baktığımda yani yeni annem çok sevecen bir şekilde kapımı açtı.
''Hazal yeni evine hoş geldin.Hadi gel bakalım odanı gösteriyim sana'' dedi ve beni eve doğru çekiştirmeye başladı.50 yaşında olmasına rahmen çok enerjikti.Çok iyi anlaşıcaktık onunla.Ben geç farketmiş olsamda odama çıkmıştık çoktan.Aman tanrım,burası benim odam mı şimdi ?
''Burası çok güzel ne diyeceğimi bilemiyorum.Çok teşekkür ederim''dedim ağzımı kapatmayı başardıktan sonra.Oda buruk bir gülümseme yolladıktan sonra
''Canım sende bizim ailemizin bir parçasısın artık senin için zor olacak ama istersen bana anne diyebilirsin.Çünkü sen benim kızımsın artık.Annenle yapamadığın herşeyi birlikte yapalım istiyorum.''dedi.O öyle diyince duygulandım ne kadar engel olmaya çalışsamda benden bağımsız bir kaç damla gözümden düştü.Hep hayalini kurduğum anne şevkatini ilk kez duyuyordum.
''ANNE''bunu istemsizce söylemiştim.Artık gözlerim buğulanmaya başlamıştı.Birden gelip bana sarıldı.O da ağlamaya başladı.
''Ağlama bebeğim ben hep yanındayım bundan sonra bu zor zamanlarını birlikte atlatacağız.Seni çok seviyorum tatlım ,ağlama.''Bebeğim demişti annemin ağzından duyamamıştım bunu,duyamıycaktımda.Ama sonuçta bir annem olmuştu.Anne nasıl kokar diye hep merak etmiştim.İyice sarıldım ona ve kokusunu içime çektim.CENNET gibiydi.
Sonunda sakinleştik ve annem yemeği hazırlatmak için aşağı indi.Bende yeni hayatımı düşünmeye başladım.Ve kulaklarımı takıp kendimi müziğin kollarına bıraktım.
Başımda biri beni dürtüklüyor ve ''Hanımefendi yemek hazır hadi kalkın.'' diyordu.Uyandığımda başımda çok tatlı bir teyzeyle karşılaştım.Ve uzanıp yanaklarından öptüm.
''Efendim ne demek teyzecim ? Bana Hazal de bu arada memnun oldum'' dedim.Kadıncağız afalladı.Sonradan toparladı ama ''Memnun oldum Hazal ben de Zehra,hadi kalk bakalım yemek hazır'' deyip odadan çıktı.Çok tatlı bir kadındı.Kanım ısındı bu teyzeye.Üzerimi değiştikten sonra yemek için aşağı kata indim.Ve üveybabamla tanıştım.O anneme göre daha ciddiydi.Yemeğimi yedikten sonra annemin ısrarıyla alışverişe gittik ve okul için bir kaç eşya aldık.(yalann dükkanı aldılar)
Eve gittiğimde çok yorulmuştum.Geceliğimi giyer giymez kendimi yatağa attım.Gece gözlerimi tıkırtı sesleriyle açtım.Saat gecenin 4'üydü.Odamda bir adam görmemle çığlak attım ve oda koca elleriyle ağzımı kapatıp susmamı tembihledi. Sonra da elleri vücudumda gezmeye başladı.Bu da ne demekti ? Korkuyordum.
Evet gençler, bu türde ki ilk hikayem nasıl buldunuz ona göre devam edicem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN BENİM HERŞEYİMSİN(Askıya Alındı )
RomanceO hep yalnızdı.Kendini bildi bileli.Ne hastalandığında başında bekleyip onun için endişelenen annesi ne de ona bisiklet sürmeyi öğreten bir babası vardı.Hep geceleri ağlardı,kimse görmesin diye.Yastığı ıslanınca diğer tarafını çevirir ve ağlamaya de...