Sabah uyandığımda odam da değildim.Dün gece neler olduğunuda hatırlamıyordum.En son müzik söylemiştim devamı yok...Ben böyle düşüncelerimle cebelleşirken içeri hiç tanımadığım bir çocuk girdi.Kimdi o? Ve benim burda ne işim vardı?
-Sonunda uyanabildin Hazal.Bak sana kahvaltı hazırladım.
Adımı nerden biliyordu ki?Ve benim burda ne işim var?(tekrar )Birden yataktan fırladım ve üstümde bir erkek tşörtü görünce bende ip koptu.Benim üzerimi değiştirmişti.
-Sen bana baksana,benim üstümdekilere ne oldu?Yoksa sen mi çıkardın?Aman tanrım beni çıplak gördün.
Birden sinirle çocuğun üstüne atladım ve saçlarını çekmeye başladım.Çocuk birden gülmeye başlayınca ne yaptığımı yeni idrak ediyordum.Onun sırtındaydım.Birden kapı açıldı ve içeri başka bir çocuk girdi.Bizi böyle görünce donup kaldı.Benim üstümdeki tşört sıyrılmıştı ve iç çamaşırım görünüyordu.Çocuğun popama baktığını gören yabancı(onu tanımadığı için yabancı diyor,sırtında olduğu çocuk) çocuğa bağırmaya başladı.
-Ne cüretle benim odama bu şekilde dalarsın.Ve o gözlerini söküp almadan Hazal'ın üstünden çek...
Çocuk korkudan titremeye başlamıştı.Bu çocuk sinirlenince bambaşka birine dönüşüyordu.Beni sırtından indirdikten sonra çocuğu yakasından tutap odadan dışarı attı.Ve bana döndü.Gözleri birden yumuşamıştı.
-Ben Rüzgar.Dün gece içki seni çarptı galiba.Tuvalette kusuyordun ve bayıldın.Bende seni orda bırakamıyacağımdan evime getirdim ve üzerinide değiştim ama gözlerimi kapattım merak etme hiç bir şey görmedim.
Görüntüler yavaş yavaş gözümün önünden geçiyordu.Aman tanrım.Kaya çıldırmış olmalıydı.Bu sefer beni kesin geberticekti.Rüzgara döndüm ve
-Rüzgar benim gitmem gerkiyor beni merak etmiş olmalılar.Kıyafetlerim nerde?
Rüzgar aceleme güldü ve bana şu en seksisinde olan bir çarpık gülüşlerden birini yolladı.
-Aslına bakarsan Hazal uzun zamandır seni izliyorum ve galiba sana aşık olmaya başladım o yüzden elimden öyle kolay kurtulabileceğini sanmıyorum.Bundan sonra benim yanımdan ayrılmayacaksın.Bu arada ailenede arkadaşında kaldığını bildiren bir mesaj attım,endişelenme.
Ne dedi az önce o ?Benim gibi bir çirkine aşık mı olmuştu.Ve daha önemlisi yanından ayrılmıycak mıydım!!! Birden sinirlerim hopladı ve
-Bana bak çakma gangster bozuntusu,bunlar bana sökmez ben o altına aldığın diğer kızlara benzemem.O yüzden yolumdan çekil,eve gidicem ben!!!!
Bir yandan üzerine gidiyordum bir yandan da saydırıyordum.Ben ne olduğunu anlamadan beni duvarla arasına aldı ve yaklaşmaya başlad.Değişik bakıyordu.Korkmam gerekirken o bana yaklaştıkça kalbim çıkıcakmış gibi atıyordu ve heyecandan ölücek gibi oluyordum.Dudaklarımızın birleşmesine çok az bir mesafede durdu.Sıcak nefesi tenimi gıdıklıyordu.Ve hayatımın içine edicek olan sözleri o an söyledi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN BENİM HERŞEYİMSİN(Askıya Alındı )
RomanceO hep yalnızdı.Kendini bildi bileli.Ne hastalandığında başında bekleyip onun için endişelenen annesi ne de ona bisiklet sürmeyi öğreten bir babası vardı.Hep geceleri ağlardı,kimse görmesin diye.Yastığı ıslanınca diğer tarafını çevirir ve ağlamaya de...