Agartha

628 16 4
                                    

Jelikož je tato tajemná podzemní říše objektem mého zájmu a pátrání už pár let, dovolím si tvrdit, že mám celkem dost shromážděných materiálů. Ale dost keců, pojďme se na ni podívat. :)

Jak už bylo zmíněno, jde o tajemnou podzemní říši, která se nachází v samém středu Země

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jak už bylo zmíněno, jde o tajemnou podzemní říši, která se nachází v samém středu Země. Byla založena před asi 60.000 lety, obyvatel podzemí je prý mnoho milionů a využívají poznatků vědy mnohem pokročilejší, než jaké bylo dosaženo kdekoliv na zemském povrchu. Vchody sem jsou ukryté po celém světě, ale jsou pečlivě hlídané a je velice těžké je objevit. Většina těch, kteří vchod našli, se již nevrátili. Zda je zabili, zakázali jim návrat kvůli utajení, zemřeli někde v labyrintu chodeb nebo či se snad vrátit nechtěli, to není známo.

Agartha velmi zajímala i tehdejšího nacistického vůdce Adolfa Hitlera, protože podle něj byla domovem tzv. Árijské rasy.

Hlavním městem této říše má být Shamballa, nebo-li Zlaté město. Shamballa se nachází na severozápadě říše. Další významné město se jmenuje Telos a leží pod Kalifornií, přesněji pod horou Mt. Shasta. Podle tohoto města dostala název jedna z ras lidí, nesprávně označovaných slovem mimozemšťané, totiž Telosiané.

Obyvatelé Agarthy-našla jsem tři národy.
Telosiané (více v kapitolce Telosiané).
Reptiliáni (více v kapitolce Reptiliáni).
Siouxové, američtí indiáni. Tvrdí o sobě, že žili v podzemí, ze kterého časem odešli.

Teorie a legendy*Někteří autoři, kteří se o říši zmiňují, považují její obyvatele za nebezpečné a popisují tajemné síly, jimiž disponují

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Teorie a legendy
*Někteří autoři, kteří se o říši zmiňují, považují její obyvatele za nebezpečné a popisují tajemné síly, jimiž disponují.

*Téměř každý národ na světě má legendy o podzemním světě. V ČR je zastupují Blaničtí rytíři. V Indii se zase objevují jeskynní malby, které zobrazují skupiny lidí vynořující se z podzemí. Podle legendy má jít o první lidi, kteří se vydali osídlit zemský povrch.

*Dutou zemi má i Bible nebo Epos o Gilgamešovi. Za zmínku určitě stojí i Řecké báje a pověsti, kde duše mrtvých putovaly do podzemí. A v neposlední řadě je na místě zmínit francouzského spisovatele Julese Verna a jeho knihu Cesta do středu Země, ve které se profesor Lidenbrock se svým synovcem vydává na horu Sneffels na Islandu.

To je asi tak vše, co by stálo za zmínku. Přece jen, tohle je kniha o mimozemšťanech, ne o ztracených a bájných kontinentech. O tom v jiné knize. :D když vás bude cokoli o Aghartě zajímat, klidně se zeptejte. Nicméně děkuji za přečtení a za skvělé umístění v kategorii Populárně naučné. :)

Encyklopedie mimozemských bytostíKde žijí příběhy. Začni objevovat