Nejprve zmíníme Rasa Ramay, protože je shrnu do jedné věty. Asi takto: Rasa Ramay stojí za vznikem Mayské civilizace a jejich odkaz se na Zemi pomalu vytrácel. Víc o nich nevím a je mi to líto.
A teď se vrhneme na Venušany, nebo-li Uru. Jak již název napovídá, jejich původní domovskou planetou je Venuše. Dnes jde již zřejmě o vyhynulou rasu, jsou známí spíše z minulosti, a to z dob Incké civilizace.
Jsou popisováni jako vysocí, lidem podobní, humanoidé s rudou pokožkou, protáhlými lebkami, prodloženými ušními lalůčky, čtyřmi prsty a plovacími blánami. Jejich krev je prý černá.
Kdysi dávno (asi před 500.000 lety) navštívili staré Inky, v čele s jejich vůdkyní Orejonou. Inkové je považovali za bohy a proto se jim chtěli podobat. Uměle si tedy protahovali lebky pomocí dřevěných destiček již od narození, mnoho dětí tuto proceduru nepřežilo, a také si protahovali ušní lalůčky. Čím delší je Venušané měli, tím vyšší bylo i jejich postavení ve společnosti a to stejné platilo i pro Inky.
Orejona se svými lidmi zůstala nějaký čas na planetě Zemi. Osídlili jezero Titicaca a pravděpodobně byli obojživelní. Jelikož se toto jezero nachází v nadmořské výšce více než 3.800 metrů, lze rovněž předpokládat, že potřebovali žít ve vyšších nadmořských výškách.
Za jejich potomky jsou považováni Kot-Suňové, kteří dodnes obývají jezero Titicaca.
Pokud vám mohu doporučit, hodně se o nich píše v knize Záhady Peru od Arnošta Vašíčka, je to dost zajímavé čtení.
A tímto jsme ukončili přehled mimozemských ras, které znám. Děkuji vám za aktivitu u této knihy, ale abyste rozuměli, tímto to nekončí. Budu stále přidávat kapitolky o mimozemských aktivitách zde na Zemi a podobně. Vážně si vážím vašeho zájmu, hvězdiček i komentářů a věřím, že jste se dozvěděli spoustu nových informací. Děkuju!!! :)
ČTEŠ
Encyklopedie mimozemských bytostí
Non-FictionCokoli jste kdy chtěli vědět o mimozemšťanech, najdete zde. Mám tu profily mně známých ras, jejich zvyky, úmysly, působení na Zemi, domovskou planetu či hvězdu a mnohem více. Naučte se rozeznat Reptiliána od Telosiana a Šediváka od Annunaki. Vše v...