Bitva o Los Angeles

354 12 5
                                    

25. února 1942, Los Angeles, Kalifornie.

Během druhé světové války zachvátí západ Spojených států panika. Jedné únorové noci se totiž nad Kalifornií vynoří neznámé objekty. Protivzdušná obrana pálí ostošest a vyděšení lidé jen oněměle zírají vzhůru. Největší krize zachvátí Los Angeles. Po nebi pluje obrovské těleso neznámého tvaru a americkým střelám zázračně odolává. Mělo se prý jednat o mimozemšťany.

Už 24. února varuje námořní rozvědka před možným útokem na LA. Po půlnoci 25. února jsou pak z okolí hlášena pozorování nevysvětlitelných světela neznámých letounů. Radar zaznamená polohu potencioálně nebezpečného objektu asi 190 km od LA. Okamžitě je zalarmována protivzdušná obrana a nařízeno naprosté zatemnění jižní části Kalifornie.

Po druhé hodině ráno se na obloze objeví obrovský létající disk, jenž se vznáší ve tmě a jen tak stojí na místě nebo se pomalu sune po horizontu. Letouny zamíří k objektu a zahájí palbu, jenže on střelám odolává. Pálí na něj asi tři hodiny, jenže s objektem to nic nedělá a podle svědků to dokonce vypadá, že střely k němu ani nedolétnou. Jako kdyby těleso mělo jakýsi neviditelný energetický ochranný štít.
Nakonec objekt zmizí neznámo kam.

O den později podává náčelník generálního štábu G. C. Marshall zprávu o události tehdejšímu prezidentovi Rooseveltovi. Píše v ní: Neidentifikovatelná letadla, jiná než americká armádní či námořní, byla ostřelována složkami 37. CA brigády (AA) mezi 3:12 a 4:15 ráno. Tyto jednotky vypálily 1430 nábojů munice. Mohlo se jednat až o 15 letadel, letících různými rychlostmi, od rychlosti, která je považována za 'velmi pomalou', až po 200 mil za hodinu a to ve výšce 9.000-18.000 stop. Žádné shozené bomby, žádné nehody našich jednotek, žádná letadla sestřelena.

Konspirační teoretikové tvrdí, že šlo o mimozemskou invazi. Možná prý zatím proběhla pouze z průzkumných důvodů. Objekt vidělo tisíce lidí. Bitva i neznámé plavidlo jsou pečlivě zdokumentovány a veřejnosti nezbývá, než čekat, zda se po letech vynoří na povrch nové skutečnosti.

(Zdroj: Enigma)

Tak to by bylo o bitvě o Los Angeles všechno, děkuji za přečtení a pokud vás zajímá víc, Enigma, ze které jsem čerpala je ze srpna roku 2012. :D

Encyklopedie mimozemských bytostíKde žijí příběhy. Začni objevovat