4.♡

250 28 10
                                    

Zöld szeme megállás nélkül engem méregetett.

'Csak nem te vagy az a lány,aki megzavarta a tegnapi dugásomat Wandával?'-ahogy ezt kijelentette Louis azonnal elkezdett röhögni.

Égett a pofám a szégyentől.

'Öm.. igen. Sajnálom.'-nem tudom mit mondhattam volna. Nagyon zavarba estem.

'Semmit nem kell mondanod,de ha nagyon szeretnél, csatlakozhatsz hozzám az éjszaka folyamán.'mondta

Ekkora egoista és pofátlan fiúval még életemben nem találkoztam. Nem is tudom mit képzel, mi vagyok én? Nem vagyok az aki csak úgy az ágyába bújik.

'Kösz,de kihagyom.'

'úúúúúúúúúúúúúúú'-hallatszott a tömegből.

Ekkor esett csak le hogy mindenki minket bámul.

'Na mi van Styles valaki az életedben visszautasított?'-fulladozott a röhögéstől Louis.

'Tudod te kit utasítottál vissza?'-kérdezte tőlem egy idegen csaj akinek a mellei 1000 szerese volt az enyémhez képest,és bűzlött a piától.

'Nem, de nem is akarom megtudni'

A Styles nevű fickó felállt a kanapéról,és felém közelített,magasságával fölém egyenesedett, és zöld szeme mélyen a szemembe nézett.

'Harry vagyok.'-mutatkozott be.

Amerikai akcentusára lettem figyelmes ahogy kiejtette a szavakat. Ahhoz képest,hogy modortalan,és pofátlan,gyönyörű volt. Gyönyörűek voltak a szemei,és ajkai ahogy beszélt.

Öröm volt ránézni,mert melegséggel töltött el a külseje. Még soha nem találkoztam ilyen fiúval.

'Madison'-majd egy lépéssel hátrébb léptem. Nem tudom miért,de nem tudtam közel lenni hozzá.

Ahogy hátra léptem ő is lépett utánam. Folyamatosan tolattam,ő meg utánam jött addig míg bele nem ütköztem a mögöttem lévő falba.
Fülem mellé támaszkodott, és a fülembe súgta.

'A tegnapi látogatásod hirtelen ért, de ha gondolod ma belátogathatnál az én szobámba.'-megnyalta a száját. A beképzeltsége határtalan volt.

'Nem tudom mit képzelsz magadról.'-azzal a tenyerem az arcán csattant.

Másik arcára is akartam egyet adni,de lendületem közbe megfogta a karomat.

'Elég vad lány vagy'-majd elővette széles mosolyát.

'Eressz el!'-ordítottam rá.

Röhögött egy nagyot majd körül nézett. Mindenki kieresztette hangját és nagy röhögésbe kezdtek.

'Jó elég legyen!'- Eresztettem ki magamból a hangot a többiekét felülmúlva. 'Kurvára nem ismer itt senki. Főleg te nem! Azt se tudom ki vagy a neveden meg az egoista viselkedéseden kívül. Én bocsánatot kértem a tegnapi miatt. Nem szándékosan nyitottam rátok. Mert se téged se ezt a beképzelt lányt nem akarom meztelenül látni.'-azzal sarkon fordultam és kimentem az udvarra.

Annyira felzaklattam magam hogy alig kaptam levegőt.

Nem alakul túlságosan jól az egyetemi évem.

'Szia ez nagyon durva volt ami odabent történt.'-hallottam a hátam mögött egy mély hangot ami hozzám beszélt.

Megfordultam és valami ördögi pasi tárult elém. Csodálatosan nézett ki,sötét fekete hajával és barna szemével.

'Iszonyatosan beképzelt ez a srác,és egyben bunkó is!'-még mindig nagyon ideges voltam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

'Iszonyatosan beképzelt ez a srác,és egyben bunkó is!'-még mindig nagyon ideges voltam.

'Harry ilyen. Mindig is ilyen volt. Meg kell szokni személyiségének a stílusát. Hidd el jó fej srác. Majd mikor jobban megismered te is oda leszel érte. Ezért csodálkoztak a többiek,főleg a lányok hogy vissza utasítottad. Senki nem utasítaná vissza. Csak hát nem mindenkinek teszi fel ezt az ajánlatot.'-nevette el magát. A mosolya is olyan szép volt mint ő maga.

'Ilyen fiúért nem tudom,hogy lehetnek oda.'

'Kérdezd a lányokat. Én erről nem tudok nyilatkozni,de azt hiszem az ágyban elég jól kielégíti a lányokat. Azt is hallottam már hogy a nyelve is jól mozog. Illetve hosszúak az újjai és hát a...'

'Jó elég legyen. Nem vagyok kíváncsi az ilyen részletekre köszönöm.'-azzal mind a ketten elnevettük magunkat.

'Amúgy Zayn Malik vagyok'

'Madison Hope'-mosolyogtam rá.

A party további része egész jól telt. Harryt úgy kerültem ahogy csak tudtam,de viszont elég sokszor megakadt rajta a szemem. Külsőleg tényleg csodálatos,bárcsak ne lenne ilyen beképzelt.

Egész este azzal a Wanda nevű lánnyal volt. Wanda egyszer-kétszer leakarta smárolni,de Harrynek ez valamiért nem tetszett. Nem értem..
Ha a barátnője akkor miért nem szereti ha csókolja,és ha a barátnője akkor miért kérdezett tőlem olyat, hogy ma felmegyek-e a szobájába?

-

Éjfél után már csak arra vágytam,hogy haza mehessek.
Gyorsan felkerestem Ambert aki éppen egy fiúval táncolt. Gondoltam megvárom még lemegy ez a szám,és utána megkérem,hogy menjünk haza.

Pár perc után vége is lett,és Amberrel megbeszéltük,hogy most már elindulunk haza. Oda mentünk Louishoz,hogy Amber elköszönhessen tőle.

Néztem szoros ölelésüket amikor Harry oda sétált mellém. Már messziről éreztem a szájából áradó alkohol szagát.

'Mentek?'

'Igen.'

'Biztos,hogy nem akarsz feljönni? Eljátszhadozhatnánk odafenn'

'Mint már mondtam kihagyom'

'Tetszik ez a Vad lány akit alakítasz.'

A szívem elkezdett hevesen verni. Csodálatosan nézett ki még részegen is.

Nem válaszolva a mondatára Amberrel mellettem elsétáltam a bejárati ajtó fele.

'A suliban úgy is találkozunk Madi'-ordította át az egyik szobából a másikba.

Köszönöm az olvasóknak akik velem tartanak. Nagyon sokat jelent. ha késztetést érzel rá akkor szavazz vagy hagyj nekem egy kis üzenetet. Nagyon szeretlek bennetek.
xoxo: Tori💛

not enough.(h.s fanfiction)Where stories live. Discover now