5.♡

304 31 5
                                    

Reggel az ablakból beáradó napsütésre keltem. Nehezen tudtam kinyitni a szemem az erős fény miatt,így megdörzsöltem egy kicsit.
Felültem az ágyamon, és Amber rendezetlen,üres ágyára lettem figyelmes.

Az éjjeli szekrényen lévő órára néztem. 9:32 mutatott.
"Hol lehet Amber ilyen korán?"-tettem fel magamnak a kérdést.

Még mindig kába voltam a tegnap este után. Igaz egy kortyot nem ittam,de eléggé fárasztó volt azt a sok üvöltést hallgatni egész este és azt a hangos zenét.

Na arról a tapló srácról meg aztán ne is beszéljünk.. olyan gyorsan tüntettem el a gondolatot ahogy jött.

Semmi másra nem vágytam igazából mint egy meleg zuhanyra. Úgy érzem annyi mocsok van rajtam a tegnap este után,hogy azonnal meg kell tőle szabadulnom.

Össze szedtem az összes olyan holmit amit a tusoláshoz szoktam használni,és máris elfoglaltam a fürdőt.
Levettem kényelmes pizsamámat,és a földre dobtam.
Majd a kabinba léptem,és megengedtem a forró vizet. Éreztem ahogy a meleg átjárja az egész testem,és hogy az izmaim ellazulnak. A meleg víz, cseppeket hagyott bőrömön amik egyre lejjebb és lejjebb csorogtak le testemen.

Körülbelül 20 percet tölthettem a zuhany alatt. Az egész testem ellazult a meleg hatására,és amikor kiléptem a kabinból megcsapta bőrömet a hideg.

Gyorsan magamra tekertem egy törölközőt majd a csap fölött lévő tükörről letöröltem a párát ami a hideg,és a kabinból áradó meleg találkozásakor keletkezett.

Megmostam a fogamat,és megigazítottam a hajamat.
A magamon lévő törölközővel kisétáltam a fürdőből majd az mp4-emen  bekapcsoltam a kedvenc zenémet.

Mikor Amber ágyára néztem ott feküdt ő..

'Te mit keresel itt? Hogy jöttél be?'-a hangom egy kicsit elcsuklott a döbbenettől. Itt fekszik Amber ágyában az a tapló én pedig egy szál törölközőben állok előtte.

Márvány zöld tekintete találkozott az enyémmel.

'Hozzád beszélek.'-kezdek megint ideges lenni. Ez a srác az őrületbe kerget,pedig még nem is ismerem.

'Nyugodj meg nem hozzád jöttem, Amber hívott engem meg Louist.' -motyogta rám se nézve. Olyan bunkón tud viselkedni. El se hiszem. Mit ártottam neki,hogy egy kedves szava sincs hozzám?

'Rendben,de lennél szíves kifáradni? Szeretnék felöltözni.'

'Nem nézek oda, ha látnád épp újságot olvasok.'-majd az ágyon lévő magazinra tekintettem. Amit óriási kezeivel lapozgatott. Még csak most lettem figyelmes az ujja fölött lévő keresztre amit magára varratott. Gyönyörűen mutatott nap barnított bőrén.

Majd hirtelen felállt,és szemeink találkoztak. Valahogyan a tekintetétől megnyugodtam,mint a forró víz alatt testem megint ellazult. Levegővételem lelassult és a szeme gyönyörét néztem.

Majd goromba hangjával hozott vissza a valóságba.

'Tudod mit? Addig én elmegyek mosdóba míg te felöltözől.'

Halkan kinyögtem egy köszönömöt majd bezárta a másik helyiség ajtaját.

Előszedtem a kicsit kopott rozoga komódból egy fehérneműt a hozzá tartozó melltartóval,

A szekrényből pedig a kedvenc farmeromat és egy szürke pólót halásztam elő.

Felkaptam magamra fehérneműt és a melltartót. Majd a nadrágomat húztam fel hosszú lábaimon.

Éppen a pólómat akartam felvenni amikor a melltartópántom elhagyta helyét és padlóra esett. Ezt utáltam a legjobban. Sokszor arra gondoltam,hogy oda kellene varrnom magát a pántot, hogy ne tudjon kikapcsolódni a legrosszabb helyzetekben sem.

'Az isten verje meg'-káronkodtam halkan.

Majd mielőtt lehajoltam volna egy érintést éreztem a hátamon. Amitől teljesen libabőrös lettem. Éreztem ahogy a melltartópánt visszakerült eredeti helyére újra szorosan tartva melleimet.

Éreztem keze melegségét ahogyan megérintett feltüzelve minden sejtet ami bennem volt. Szinte égette bőrömet,de élveztem az égető érzést.

A simogatást folytatta lefelé végig a karomon növelve a bőröm alatti bizsergést.
Mikor végigért a karomon vissza tért a nyakamhoz. Éreztem keze melegségét ahogyan a nyakamat tanulmányozza.

Muszáj volt megtörnöm simogatását,ezért gyorsan megfordultam,és megint a márvány zöld színű szempárral találkoztam ami egy másik világba visz engem.

OMG. Annyira csodálatosak vagytok. Már 365 megtekintés van pedig még csak 4rész van feltéve. Remélem tudjátok nagyon szeretlek titeket,és köszönök nektek mindent.💛 Itt lenne a következő rész is. Nagyon remélem hogy tetszik,és örömmel olvassátok. Ha tetszik KOMIZZ és csillagoz.
xoxo:Tori💛

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 10, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

not enough.(h.s fanfiction)Where stories live. Discover now