Hej jestem Ashley i mam bardzo ciężke życie od kąd skończyłam 5 lat zostałam z ojcem, który szczerze nie interesuje się mną...
Czasem babcia mi pomaga w codziennym życiu i to ona chodzi do szkoły zamiast ojca.
Mieszka w innym domu, jest to mama mojej mamy, więc nie ma zamiaru mieszkać z moim ojcem.
Nie dziwie się jej sama bym uciekła ale mam 16 lat i nie mam gdzie iść.Mam na szczęście dwóch przyjaciół którym, bardzo ufam Martina jest najlepsza i zawsze pomoże...
No akurat Kris jest taki sam, ale dziwnie się zachowuje tak jakby nie chciał być tylko przyjacielem.Moja mama zmarła w wypadku samochodowym w którym kierował mój tata.
Wtedy jeszcze nie pił, ale tak się zaczął przejmować tym, że to spowodowało, od reagując nadużywaniem alkoholu.
Tak zostało do dziś tylko dzień z dniem jest coraz gorzej...
Można się jakoś z nim dogadać ale trudno jest.Czasem po szkole chodzę po obiad do babci, bo w domu nie ma nawet zrobionych zakupów.
Tata wszystkie pieniądze, które ma wydaje na swój nałóg.
Nie pracuje, pewnie spytacie to skąd ma pieniądze, otrzymaliśmy odszkodowanie i jeszcze dostaję rentę za mamę.
Bardzo mi jest brak jej miłości.
Ale wiem, że czuwa nade mną.Muszę wspomnieć też o szkole.
W szkole nauczyciele przeważnie mnie lubią, znaczy pani od polskiego mnie nie lubi za to, że mam swoje zdanie...
Ona zawsze ma swoją rację i nigdy mi nie pozwala powiedzieć swojej...
No ale nie mogę nic na nią poradzić.
Oceny są wręcz dobre oczywiście jak na moją sytuacje...
Jestem w 3 gimnazjum, ale coraz bliżej jest do 1 klasy szkoły średniej.Potem chcę iść do liceum wojskowego.
A co to oznacza?
To że się w końcu oddale od niej czyli pani od polskiego.Urodziny mam 13-ego kwietnia do tego urodziłam się w piątek trzynastego.
Moja mama miała pecha, że mnie urodziła...
Ehh dużo jeszcze mam do opwiadania, więc zapraszam do dalszych przygód czyli poznania mojej przyszłości...~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=
Dziękuje za przeczytanie tego rozdziału 😘
Dawaniem gwiazdek zmotywujecie mnie do daleszego pisania 😃
YOU ARE READING
Story Of Life
Roman pour AdolescentsJest to opowiadanie o 16 letniej dziewczynie, która straciła swoją mame w wieku 5 lat i została z ojcem alkoholikiem. Najważniejsi dla niej ludzie to jej babcia i przyjaciele. Jej przyjaciółmi jest Martina i Kris. =~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~= ...