LA MULTI ANI ,HARRY !!

15 4 3
                                    

După cum puteți vedea din titlu ( si presupun ca știți ) ... azi e ziua lui Harry !!!!!

    Nu pot sa va spun cat de entuziasmată sunt , are 23 de ani ! ( Practic sar in sus de fericire .)

Pot sa va spun cum am reactionat ... de dimineață când m-am trezit eram adormita si plictisită sa merg la școală dar m-am gândit "e ziua lui Harry , nu pot sa cred ca a împlinit 23 de ani!!" . Si desigur am inceput sa tip pana am sculat-o si pe mama careia i-am bagat scuze ca trezesc tot cartierul ... dar nu asta conteaza . (😂😂😂)
 

Dar sa lăsăm palavrajeala si sa trecem la lucrurile importante .

  Cred că pentru toți cei care au citit din această carte ( si va multumesc enorm de mult pentru aceasta ) sunt la fel de entuziasmați pentru ca e ziua lui . Si da stiu ca sunt cam handicapată ca actualizez acum și nu mai repede dar sincer incercam sa imi gasesc cuvintele pentru cat de recunoscătoare sunt fata de Harry . ( Si tot nu am reușit .)
    În toți acești ani a însemnat mult pentru mine si as spune totul legat de ceea ce simt fata de el . Datorită lui cred ca m-am regăsit pe mine si pot doar sa spun ca mi-a schimbat viața , si cred ca a lucrat si la a voastră ca la mine .

Desigur pe lângă rasul lui ,   glumele lui teribile si uneori chiar geniale , toate momentele în care ma făcut sa plâng , sa rad sa tip si aproape sa lesin  ...

  Ma inspirat foarte mult pe parcursul anilor si a continuat sa ma impresioneze . Poate unii "fani" îl plac doar pentru fațuca( nu ma judecați ... nu stiu de ce am spus asa dar ador cum suna )  lui drăguță și adorabila si geniala dar nu numai asta ma făcut pe mine personal sa țin la el.

   Prima oara cand am auzit/ ascultat ( mai mult din greșeală ) un cântec de la 1D am auzit doar partea lui Harry si de aceea am căutat tot cântecul ca mai apoi sa ajung sa ii iubesc nespus de mult pe toți 5( dap si pe Zayn pentru mine mereu va face parte din 1D , poate nu făcând muzica cu restul băieților  dar simt ca asa e corect , ca el mereu va aparține acolo . ).

  Nici nu pot sa exprim câte lucruri îmi trec prin cap .Nu există cuvinte ca sa reprezinte sau sa caracterizeze bunătatea lui si iubirea lui fata de toate si de toti .

  La fel ca voi , ii iubesc personalitatea geniala si nu as vrea sa schimb nimic în lume la ea .

El e un adevărat miracol pentru lume . Prin simplul fapt ca e el , a reușit sa schimbe pe mulți si sa facă viata multora mult mai buna .

  Toate acestea sunt doar puține motive pentru care personal , îl iubesc . Stiu ca sunt milioane si milioane de alte motive dar acestea sunt unele care cred ca mi-au ajuns mai mult la suflet .

Nu pot decât sa spun ca il iubesc extrem de mult , ca ii urez succes in continuare cu filmul in care joacă si ii doresc toată fericirea din lume .Si chiar sper sa se intoarca toți 4 înapoi ca o trupă , ar fi cel mai genial lucru din lume .
    
      Te iubesc , Hazza ! La multi ani !!❤❤❤❤

      

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 01, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Just You Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum