Sunt foarte stresata . Prietenii mei , majoritatea din ei , spun ca teza a fost asa de usoara , iar eu simt ca imi va exploda capul de la teza asta :"asa usoara". Cum putea fi usoara cand abea am facut jumatate din exercitii ... ugh ... viata asta .
- Hai ca nu a fost asa de rau . imi spune prietena mea cea mai buna , Alessia .
Alessia e tipul acela de persoana foarte calma si relaxata , nu se pricepe la glume si se prosteste cat poate . Uneori chiar nu poate fi matura , dar asta e dragut . O persoana tipica unui elev plictisit de scoala ,sau de viata , cu capul mereu in nori . Ops ... pardon , in luna mai bine zis .
Cand are ocazia fuge si pe usa din spate sau pe geam numai ca sa ajunga la o petrecere . Iar notele ei scad pe an ce trece . Insa tot e prietena mea asa ca tot tin la ea orice ar fi .
-Ally , cum poti spune asta ? A fost oribil . Imi e greata de la durerea asta de cap provocata de teza . Si avem si sport si proful' ne va pune sa facem cu baietii ( A/N - adica sa faca ora de sport impreuna cu baietii ) si sa fugin 10 ture de teren .... o sa imi vomit si plamanii . spun trista si imi dau ochii peste cap .
Profesorul meu de sport se asteapta la foarte multe din partea clasei mele , desi suntem fete si avem "problemele" noastre , tot trebuie sa facem sport pentru ca asa spune el .
Nu avem de ales , si daca am avea probabil fiecare fata ar fi fericita sa aiba doar o ora la dispozitie , in care sa fie singura cu profesorul de sport si sa il tortureze asa cum face el cu noi .
- Vai de mine chiar nu te bucuri ca vom face cu baietii ? ma intreaba Alessia facandu-mi cu ochiul .
-De ce ar trebui sa ma bucur ? Sti ca nu imi place de nici-un baiat. spun si ridic o spranceama cand imi dau seama de intrebarea ei .
-Sa sti ca au venit niste baieti noi , poate iti va placea de unul din ei . raspunde ea razand .
- Da sigur , spun eu razand pe seama ei . Sarcasmul a fost mereu in sistemul meu ... chiar nu ma pot abtine .Adevarul e ca nu imi place de nici-un baiat din scoala noastra . Desi avem clase separate de fete si baieti , fetele de la mine din clasa sunt obsedate dupa baieti si cum sa isi gaseasca un iubit , mda ... si Alessia e ca ele . Eu vreau sa ma concentrez doar pe scoala . Adica ... e cineva de pe planeta Terra ? Avem bacul ... cum pot sta asa relaxati ?
Cred ca sunt singura care nu e pe luna in clasa asta , nu pot sa cred ce oameni . Dar ce pot sa zic ... tot eu sunt aia nebuna ca incerc sa imi mentin mediile si sa am note cat mai bune , nu ele care doar merg la petreceri .
- Bine clasa , spuse profesorul de sport . Vom incepe cu ceva usor ... sperantele incepeau sa creasca in mine pana cand continua profesorul , ve-ti face 10 ture de teren . iar apoi fata mi-a picat . E nebun ?
- V-a trebui doar sa asteptati pana vor veni baietii . spuse acesta iar fetele incep sa tipe . Sunt nebune ... cum pot sa tipe asa ? Sunt doar niste afurisiti de baieti .
Majoritatea sunt cam prosti si nici nu stiu ce vor , incearca sa aiba cate o fata noua in pat in fiecare seara . Nici ei nu sunt mai normali decat fetele astea , dar parca ele si-o cer .
Adica da , poate arata bine dar daca sunt prea draguti rezulta niste egoisti , prosti , handicapati si cam aroganti . Daca sunt la mijloc , nici frumosi nici urati sunt mediocri si nu sunt bagati prea mult in seama iar daca sunt tocilari , sunt considerati urati si toti ii lasa doar sa existe in lumea asta fara sa fie bagati in seama.
Cam asa e "legea" in scoala mea . Asta e sistemul nostru ... nimeni nu il poate schimba . Baietii populari cu fete populare baieti mediocri cu fete mediocre iar baietii tocilari cu fete tocilare ... ceea ce nu prea gasesti . Nu pot sa spun ca nu sunt tocmai o tocilara , sunt ... dar nu am chef de baieti . Chiar deloc .
CITEȘTI
Just You
Fanfikce" Isabelle , o adoleşcentă normală , cu o viața normală , pentru ea , dar pentru cei din jurul ei , normal nu era cuvântul care o descria . Deşi parinții ei nu îsi arată vre-un interes asupra ei , ea incearcă din răsputeri să le fie pe plac . Pân...