Intr-un final orele s-au terminat . Nu imi doream decat sa ma duc acasa si sa dorm toata ziua . Ma imbrac si imi pun castile in urechi mergand pe jos pana acasa . La un moment dat ma asez pe o banca in parc pentru ca vream sa ma odihnesc . Cred ca o sa lesin din nou ...
Am acel sentiment ciudat ... ca atunci cand vad sange . Da... mereu cand vad sange si simt mirosul sangelui imi vine sa vomit .
- Buna . aud o voce si ma intorc . Observ din nou acei doi ochi verzi , parul plin de bucle si incep sa inghit in sec .
- Buna . raspund incet .
-Imi permiti ? intreaba aratand spre banca .
- Sigur , e o tara libera . Spun si un zambet i se afiseaza pe fata . Ce dragut ... calma Issabelle ... calma .
- Sa ma prezint . Spune si eu incep sa zambesc . Sunt Harry , Harry Styles .- Incantata , Issabelle Swan . spun rosind . Cred ca e doar de la frig ... sper . Isuse , sunt asa o ciudata . De ce oare sa rosesc cand doar vorbesc cu un baiat dragut . Adica doar vorbim , nu e ca si cum ma cere in casatorie . Nu ca m-as supara ... dar totusi-opreste-te Issabelle ! Chiar o iei razna !
- Ce faci ? ma intreaba iar eu ii raspund rapid .
- Sunt bine ...
-Nu prea pare ... esti inca palida . Am auzit ce sa intamplat ... cred ca de asta ai ametit si inainte de ora . spune iar apoi isi muta privorea de la pamant spre mine .- Da ... asa cred ... raspund sec . Adevarul e ca mi-a furat orice cuvant din gura . Sunt surprinsa si emotionata pentru ca e aici ... si nu stiu de ce .
Nu ma asteptam sa ma intalnesc cu cineva , in special cu el . In plus , de ce imi vorbeste ? Eu sunt doar o tocilara .
- De ce ai facut sport daca nu te simteai bine ? ma intreaba zambind .
- Oh haide Harry , nu ma cunosti ... eu fac numai prostii . spun si incep sa rad .
- Macar ai trecut proba . Spune si incepe sa rada dar eu ma panichez .- Aia a fost o proba ?!?! intreb exasperata .
- Da ... nu stiai ? ma intreaba iar eu ma uit la el ciudat .Sti , daca eu stiam ca era o afurisita de proba te mai intrebam de ea ?
-Uh ... nu ... nu m-am pregatit deloc ... cred ca m-am descurcat oribil . Media mea ! Am dat-o rau in bara , nu ?
Dintr-o data imi intorc capul privind direct spre el . Ca de obicei m-am rusinat si ma ga deam ca vreau doar sa plec de aici . El nu are ce sa vorbeasca cu o tocilara ca mine . Nu are sens de ce ar face asta !
Doar stateam si ma holbam la persoana care era langa mine . Analiza du-i trasaturile si incepand sa ma simt ca o ciudata datorita faptului ca vorbeam cu un baiat dragut ca el .
- Eu ar trebui sa plec . ma ridic dar simt cum picioarele imi tremura . E clar ... acum nu mai stiu sa merg .
-Okay , atunci cred ca ar trebui si eu sa plec . Pa Belle . imi spune zambindu-mi .
Simt cum obrajii mi se fac rosii ... de ce reactionez asa ?
-Pa . spun incet si incep sa merg inspre iesire . Stai ... unde era iesirea ? Bine , cred ca m-am tampit .
Asta a fost ciudat ... oare iar imi vine sa vomit ? Ugh ... acum ma simt mai rau . Am iesit repede din parc si incepeam sa ma simt mai vioaie ca dn vantil mi-a mangaiat gentil pielea .
Ce bine e ! Aleg sa imi scot telefonul si sa o sun pe Alessia . M-as bucura daca as putea petrece restul zilei cu ea . De vreme ce nu m altceva mai bun de facut . Asta nu e o idee proasta deloc .
[
CONVERSATIE TELEFONICA ]
- Hei Alessia , vrei sa vi pe la mine ?
- da sigur . Ne vedem in 10 minute ?
- ok , pa .
- pa fata .
[
CITEȘTI
Just You
Fiksi Penggemar" Isabelle , o adoleşcentă normală , cu o viața normală , pentru ea , dar pentru cei din jurul ei , normal nu era cuvântul care o descria . Deşi parinții ei nu îsi arată vre-un interes asupra ei , ea incearcă din răsputeri să le fie pe plac . Pân...