deniz beni eve birakti sonrasinda ise hic konusmadik surekli siritiyodu o ayri doğru mu yaptım bilmiyorum çıkıyoruz deniz ve ben ne yapmalıyım hoşlanıyorum hemde çok ama hani intikam samir gururun nerde aşk gurur kabul etmez ! ama bana dokunamiyacak yani dokunmamali ona güvenmem lazim baska bi kizi kolaylikla opebiliyosa beni de kolayca aldatabilir buna izin vermiycem yani bi süre simdi ders çalisalim dersleri boslamak yok
☞☞☞☞☞☞☞☞☞☞☞☞☞☞☞☞☞
lanet alarm ben daha yeni uyudum ne çaliyon sanki! dolabimi açtim ne giysem aaa of bu gün biraz degis diyo iç sesim yeni aldigim pembe zimbali sortumu giydim uzerine tek omzu dusuk beyaz tisortumu içine pembe t atlet giydim saçlarimi dalgalandirdim aylaynir çektim pembe parlatici sürdüm rimelimi de sürdüm gözlerim iyice ortaya çikti bugun geometri sinavi da var tabiki de çok çalistim sirt çantamida alip babetlerimi giyip çiktim kulakliklarimi takip sürüye sürüye okula geldim deniz arkadaslarinin yaninda oturuyo beni görünce siritarak yanima geldi okulun ortasina sürükledi herkes bize bakiyor tarik da tarik nasıl bir hale gelmiş gözleri mor yüzü çökmüş ne olmuş bu çocuğa deniz bana yaklaşmaya başladı öpecek! bana dokunamaz izin vermem çekildim denizin yüzü bi anda soldu arkama bakmadan sınıfa gittim bana dokunamaz bu kadar kolay değil! geometri hocası geldi kağıtları dağıttı bu sorular çok kolay hepsini yaptım ahuya bile kopya verdim sınav bitti.
- "semiiir nası yaptın o kadar soruyu ya ben birini zor yaptım allahtan kopya verdin. "
- "zor değildi o kadar ahu abartma "
- "hehe at çok zordu neyse yine tüm okul seni konuşuyo deniz seni öpecekken çekilmişsin denizi yüz üstü bırakan kız diye tarihe geçtin "
- "o kizi öptüğü gibi beni öpemez! izin vermem o kadar kolay değil ahu "
- "haklısın samirim kim tutar seni dün ne oldu?
- "............böyle böyle çıkıyoruz yani "
- "deniz ve sen rüyamda görsem inanmam valla iyi yapmişsin oh dokunamasın öpemesin vazgeçilmez olduğunu anlasın "
- "aynen ."
☞DENÌZ☜
Bu kadar kolay olacagini tahmin edemezdim bildigin bi yemege agzima dustu o tarik efendi iddayi kaybetti bu kizi tavliyacakti simdi kac adam patakliyodur acaba o benim kardesim ama ben ondan daha iyiyim kabul edecek! samiri tarigin onunde opecektim ki kaçtı bu kız kim ya kim beni öpmek isteyen trilyonlarca kız var ne yaptığını zannediyo tarık da çok mutlu oldu bu iş güzellikle olmuyosa zorla olur bu kıza zorla sahip olunca videosunu tarığa gösterecem bu kadar bu kız niye bu kadar yüksekte görüyo kendini bu bi idda ve ben kazanıcam kesinlikle saf aşık naz yapiyo bana bu numaralar sökmez beni ortada bıraktı bunun bedelini ödiyecek hemde fena! !
- "noldu deniz kendini vazgeçilmez saniyodun ha samir yüz vermedi iddayı sende kaybettin ."
- "o kadar emin olma tarık ben istediğimi bi güzellikle iki zorla ama kesin alırım "
- "kıza zorla sahip mi olacaksın inanmiyorum sana "
- "evet noldu bana güveniyo ve biz çıkıyoruz bu zor olmiyacak "
- "yapamazsın deniz yani yapma kız zaten diğerleri gibi değil bunu bugünde gördük olmaz "
- "noldu tarık yoksa zor kız hoşuna mı gitti? "
- "ha hayır o masum fazlasıyla bakire olduğuna eminim diğer sürtüklerimiz gibi değil "
- "olsun buda ilk olur işte "
- "seni affetmem deniz bu kızı ben kendime aşık edemedim isteseydim bu zorla olurdu ama ben yapamadım nedense ona dokunamiyorum onun o badem gözlerine sürekli bakmak istiyorum onu düşünmekten uyuyamiyorum o mutlu olsun istiyorum deniz sen benim kardeşim gibisin bi idda yüzünden aramız açıldı yapma bunu o kıza dokunma kabul ediyorum sen benden daha iyisin ona dokunursan eğer buna izin vermem kalkışırsan kardeşlimizi unut "
- "sen semiramisten hoşlanıyosun "
- "hayır sadece o fazla masum ve zarar görmesini istemiyorum. "
- "hoşlanıyosun bu kız seni fazla etkilmiş kaptırma kendini tarık kızların hepsi aynidır "
- "o değil !"
- "öyle oda aynı çıkma teklifimi kabul etti "
- "onu öpmene izin vermedi ama "
- "olsun devamıda gelir "
- "o kıza dokunmana izin vermiycem dokunamazsın! "
- "sana mı soracam ha biz çıkıyoruz sanane ha sanane "
- "onu alet edemiyeceksin deniz izin vermiycem "
- "izin isteyen olmadı iyi olan kazansın tarık iyi olan benim de "
- "görecez samiri sana yedirmiycem! "
selam okuyucularım 82 kişi olmuşuz süper ama yorum yok yorum bekliyorum bu bölümde duyguları öğrendik asıl macera bundan sonra başlıyoor iyi okumalar :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
umulmadık aşk
Romansaidda...tek bir idda hayatını değiştiren bir idda mutluluğu öğreten... - "ben kaybettim semiramis hayatım boyunca ilk defa kaybettim umulmadığa aşık oldum.sen bana sevmeyi öğrettin aşkı ama sen beni sevmedin !