"Çiçek büyütme "
(çok saçma biliyorum, ilham geldi şşşşşş susun:)
Her bir kardeşe saksı ve tohum verir"Kardeşler babalarının ciddi olduğunu anlar ve bir ay sonra çiçeği sağlıklı getireni kral yapacağını söyler ve onları huzurundan kovar....
TE KÂ (en büyük olan)
KAMUÂ (bir küçük )
KALİÂ (bir küçük)
MÂUİ (en küçük olan)Te ka odasında çiçeği eker , su verir birkaç hafta sonra bir türlü yapılamıyor havasında deli gibi olur.
KAMUÂ da daha beter bir şekilde delirmiştir..
KALIA ise odasını , kütüphane deki bütün kitapları deliler gibi okur okur ama bir sonuç elde edilemez. ..
Bu 3 kardeş birlesip"nasil olsa MÂUİ pes eder ve bizi ispiyonlar ona söylemeden tohumları değiştirip çiçeği buyuturuz. ..."demişler.
MÂUİ gerçekten bir kitap okuyup (çiçek ile ilgili) çiçeği buyutemez. Ve pes eder .Çünkü o her zaman dürüst ve çalışkan birisidir.
Teslim günü gelir herkes kendi çiçeğini verir.Kral çok şaşırır ve "evet görüyorum ki size verdiğim tohumları büyütenler varmış. İyi iyi ...."değip tahtına oturmuş.
Te ka "O ZAMAN MAUI HARİÇ KARDESLERIM VE BEN KRAL OLUYORUZ. "DER.
KRAL"ORADA DUR !!!" diye bağırır.
"PEKİ BENİM SİZE VERDIGIM TOHUMLAR BOZUKSA? "
3 kardeş şaşırır ve çok utanç duyar.Kral"MAUÎ SEN ÜLKEN ICIN DURUST BIR KRALSIN!!!"der.
Ve bu 3 kardeşi huzurundan kovar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÖRT KARDEŞİN EFSANESİ
Short Storyheyecan ve gerilim sevenler için (korku kitabı degildir) bu hikaye 2 filmden alıntıdır