Benim adım tommy 19 yaşında bir gencim 3 kardeşim annem babam olarak büyük bir aileyiz oturduğumuz yer biraz karanlıkta kalıyordu, ailem bir tatile çıkmaya karar vermişlerdi ama ben gitmek istemedim çünkü fazla asosyal bir insan değildim müzik dinler evde oturur korku hikayeri araştırmayı seven bir insanım onlarla gelmiyeceğimi ifade ettim kabul ettiler 1 hafta sonra geri gelecekler. Hadi bakalım nasıl 1 hafta boyunca ben kendime yemek yapıcam bende yemek söylerim öyleyse diye düşündüm ailem yolculuğa çıkmışlardı evde tek kalmıştım. Televizyondan son ses müzik açıp dinlemeye başladım elimde'de pizzamı yemeye devam ediyordum.
Bu böyle devam ederken sokak ışıkları birden bire sönüverdi pencereden baktığımda her taraf kapkaranlık hiç birşey göremiyordum hemen elime telefonumu alarak ışığımı açmaya karar verdim hemen yerime geçtim evin ışıklarıda gitmişti keşke ailemle birlikte gitseydim diye düşündüm ama artık desem ne fayda..
Uyumaya karar verdim belki ışıklar gelirdi camdan bir taş sesi duydum hemen yorganın altına gömüldüm bu sesler çoğalmaya başladı taş sesleri ve balkona tekme atmaya calışan bazı sesler korkuyordum acaba ne yapabilirim acaba yanima'mı gelicekler ? Diye duşündüm.
Sonra duamı okuyarak uyuya kalmışım sabah olduğunda herşey düzeldi aynı şey tekrar yaşanmadı ve asla korku hikayeleri ile ilgili şeyler araştırmamaya karar verdim
-Alıntı-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kısa korku hikayeleri
رعبarkadaşlar bazıları alıntı bazıları benim oluşturmamdan meydana gelmiştir.