Selam! Konuşmak isterdim fakat moralim bozuk biraz. Sonraya erteliyorum. @hinaylmzz_kayip001 için yaptım bu çalışmayı. Beğenirsen ne mutlu bana. Ve de, her isteği yayınlarken rica olarak yapıyordum, fakat artık zorunluluk koyuyorum. Beni de anlayın arkadaşlar, o kadar uğraşıp neredeyse 1-2 saatimi tasarım yapmaya çalışıyorum ve ne kadar kolay gibi gelse de değil. Uğraşlarım karşılığı tek istediğim kitap tanıtım kısmına ''kapak tasarımı:pastellidunyax'a aittir.'' yazmanız fakat onu bile fazla görenler var. Eğer emeğim karşılığı size ricamı yerine getirmeyecekseniz benden başka tasarımcılar da var, hiç uğraşmayıp, yazı stili,boyutu ayarlamayıp, fotoğraf,kalite seçimi yapmayan. Lütfen onlara istekte bulunun. Elimden geleni yapıyorum. Fakat yine de bu isteğimi fazla görüyorsanız gidin, ve kendinize göre birini bulup istek yapın. Bu konu gerçekten canımı sıkmaya başladı çünkü. Ricamı kırmayıp kabuleden, beni anlamaya çalışan insanlar var, onlara sonsuz teşekkür ediyorum. Lütfen onlar üzerlerine alınmasınlar. Ben ne kadar yumuşak davranmaya çalışsam da bunu sizler istediniz arkadaşlar. Eğer kabul etmeyecek olursa kafalarına göre bir tasarımcı bulsunlar. Kapaklara tasarımcı yazmak istemiyorum, umarım o raddeye gelmeyiz.
Bunları senin kısmında açıkladığım için üzgünüm @hinaylmzz_kayip001 . Ama gerçekten dayanamadım. Senden de özür diliyorum. Alt tarafta kapağın var umarım beğenir ve gerekli olanı yaparsın. ( kitap tanıtım kısmına ''kapak tasarımı:pastellidunyax'a aittir.'' yazmaktan bahsediyorum) Sana sert çıkışıyorum sanma sakın, sizler benim için değerlisiniz. Sadece moralim bozuk ve en ufak isteklerimin yerine getirilmemesi sinirlerimi bozdu biraz.
İstediğini seçebilirsin, sana kalmış. Ben kararsız kaldığımdan 2 tane yaptım fakat ilki daha hoşuma gitti gibi. Neyse, beğendiğini seç lütfen. İyi günlerde kullan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİTAP KAPAĞI TASARIMLARI -ARA VERİLDİ-
No Ficción-ŞU ANDA İSTEK ALIMI YOKTUR.- Kapaklarını uygun görmediğim hikayelere yaptığım çalışmaları, ya da kitap kesitlerinden oluşan çalışmaları yayınlayacağım. İstek geldiğinde de yardımcı olacağım. Kesitlerle alakalı isteklere de bakacağım. Çalışmalarım...