GÖZÜNÜZÜ SEVEM OKUYUN ŞU DUYURUYU

37 7 0
                                    

Moralim fennna bozuk, onun hakkında konuşmaya geldim. LÜTFEN AZ BİRAZ DURUN DA OKUYUN. LÜTFEN!

Kaç defa söylememe rağmen, hala anlamayanlar var. İstek almıyorum diyorum yahu, İSTEK ALMIYORUM. Dedim ki dinlerler, yazmazlar. DUYURUDAN SONRA YAZAN 26 KİŞİ VAR. Gözünüzü seveyim bi durun artık. Kapak yapmayı bırakacak duruma getirdi bazıları beni. Ha bi de duyuru yaptım, istek şuan almıyorum dediğim halde 2-3 gün ardı ardına yazan var, ben daha ne diyeyim. Kitabın yanına yazıyorum, YİNE VE YİNE SÖYLÜYORUM, KAPAK İSTEĞİ ALIMI YOK! Ben ne zaman özel hayatıma odaklanayım bildirim geliyor, demiş kapak yapar mısın?

Sen benim deli gibi istek alınımı yok dememe rağmen gelip bana yazıp beni çıldırtıyorsun. Ayrıca bunu ardı ardına durmadan yapıyorsun. Sence yapar mıyım?!

Arkadaşlar, evet kolay gözüküyor. Ama valla değil. Kapakta kullanılacak ögeleri bulmak, karakterin uygun fotoğraflarını bulmak, kapağın taslağını kafanda yapıp, fikir üretip bilgisayar ekranına aktarmak ne kadar kolay gözükse de öyle değil. Az biraz anlayış istiyorum.

Duyuruyu yaptıktan 2 saat sonra kız yazmış duyuruyu okudum ama acil kapak lazım seninkileri çok beğendim, çok güzel yapıyorsun bana da yapar mısın? Üstelik bu kızın ilk yapışı değil, defalarca aynı şeyi yaptı, tatlı dille uyarmaya çalışmama rağmen.

Canlarım ciğerlerim, siz bana samimiyetten uzak işinize geldiği için iltifat edince ben bilgisayarın başına oturup ''Bana şöyle güzel böyle güzel dedi, karşılık olarak yapıvereyim'' demiyorum. Samimiyetsiz davranışlarınızı kendinize saklayın.

Nerdeyse hiçbirinizi tanımıyorum, çoğunuzla uzaktan yakından alakam yok, özel hayatıma bi getiriniz yok. Bu sözlerim iyi niyetimi kullanmaya çalışanlara söylüyorum. Hani ailemize iyi olmayan niyetle sızmaya çalışanlara.

Ben hayatımdan ayırdığım zamanı sizin için bişeyler yaparak geçiriyorsam, siz de bana ve düşüncelerime saygı duymakla yükümlüsünüz. Sizden saygı istiyorum, lütfen.

TEKRAR SÖYLÜYORUM, KAPAK ALIMI YOK!

YOK!

Y

O

K

Benim burda bahsettiğim söz konusu beni darlayan kişilerdir. Lütfen diğerleri üstlerine alınmasınlar. Sinirimi burada kelimelerle aktarmak zorundayım, ve inanın sinirlenincegözüm kendimi bile görmüyor, beni az biraz tanıdıysanız bunun farkına varmışsınızdır. Ve anca laf ederek sakinleşebiliyorum, bunu da beni bilenler bilir. Sadece hak vermenizi istiyorum.

Umarım bazılarının küçük beyninde bu söylediklerimi alacak kadar yer vardır. İyi günler

KİTAP KAPAĞI TASARIMLARI -ARA VERİLDİ-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin