Wait betul ke 1.0? Betul lah kan? Yes ai know ai pandai..*blackMoon*
" Yah KIM MINGYU!What are you doing bitch!Jgn la bunuh patient lagi pabo!"
Doc.Wooji menunjal kepala Mingyu Kasar."MIAN!Tapi aku tak sedar!"kata mingyu.Tangan nya mengenggam pisau tajam.
"YAH KAU NI YG PSYCHO KE ATAU PESAKIT2 KAU YG PSYCHO HAH MICHIN?"Doc.Hoshit menyampuk.
"DARI MANA KAU MUNCUL?"Doc.Markeu mula bersuara.
"YAH KITA IN A MEETING LA PABOYA'S' "kata Doc.Rabbit.
"DOCTORS SEKALIAN! WE HAVE AN EMERGENCY AT THE LOBBY!"teriak Doc.ShinChan.
Mereka semua bergegas ke lobi.Kelihatan Doc.Jimin gemuk sedang melakukan CPR ke atas pesakit.
Doc.Zuyu hanya memerhati sambil menggigit kukunya."What happened?"tanya Doc.Oishit selaku ketua pasukan.
"Pesakit di katakan telah membunuh seekor binatang dan seorang manusia.
Pesakit dikatakan telah melarikan diri tetapi di jumpai sedang bersenam di sebuah gim.Mengikut rekod pesakit ini dibawah Doc.Ming?"kata Doc.Zuyu."Yah penguin?Ada apa2 penjelasan?"kata Oishit.
Mingyu menolak jimin ke tepi.
"Daga!"kata mingyu kasar.
Perlahan2 mingyu menarik pesakit tersebut bangun.
"BANGUN LAH TAKYAH NAK BERLAKON"katanya.
Mingyu menggoncangkan badan pesakit kuat.Terlentok2 kepala pesakit tersebut.
"Yah mingyu!Tu patient kau la bolok!Kau goncang dia mcm kau goncang kotak pehal?!"marah wooji.
"Shut kau diam pendek.Dia patient aku..so aku tahu la"kata mingyu.
Mingyu menarik getah seluar pesakitnya.
PAPPP!
"WARGHHHH!"
"HA SEE AKU TAHU LAH!"mingyu menolak patient nya.
"Dia gila.Aku kena hantar dia kat wad dahlia sat lagi."bebel mingyu.
"DOC!DIA ADA PISAU!"jerit nurse a.k.a assistant mingyu.
"Aip dia main2 ngn pisau pulakk...pergi amik papan pemotong saya..ambik daun bawang kat peti ais dlm bilik sy pat pat!"arah mingyu.
Mingyu duduk bersila atas lantai lobi
Doc2 yg lain hanya memerhati kelakuan mingyu yg pelik tuh."Sini dik..sy ajar..pisau ni..tak leh mainn sula sula hala hala acu acu bagai tau!Satu je kegunaan pisau ni..untuk?Iyessss potong sayurrrr!"kata mingyu sambil tepuk tangan .Terusje papan pemotong dengn daun bawang muncul.
Baru je mingyu nak tunjuk demo Dahyun dah menjerit.
"YAH YAH JANGAN HANCURKAN KAUM KETURUNAN AKUUUUU KASIHANI LAH PUAK KAMIIIIII"ujarnya.
Mingyu menghalakan pisau pada muka dahyun.
"Baik kau diam sebelum pisau ni tusuk dada kau"kata mingyu sambil tersengih creepy. Dia sambung memotong daun bawang tanpa sedar dia dah terpotong tangan serta jari2 pesakit dia.
"YA..KIM..MII..MIN..MINGYU!"kata Jimin gagap.
"Shutty aku tak pernah tengok daun bawang bleeding!"kata mingyu teruja.
maka kesemua kaki doctor2 yg lain hinggap di muka mingyu auchhh
BY:
MINGYUTHEFABANDTHEMOSTHANDSOMEKooniey03
oishishi
Market-
babydaejae
harim_0604
Mint2527
Jeonnie_97
YOU ARE READING
c - Hospital Bahagia
RandomLOL ENTAH KENAPA AKU NAK BUAT FF NIH [#]HospitalBahagia -markacak YES AI KNOW AI FAB AI HANDSOME...THEN YOU GUYS OFC AKAN BACA STORY NIHHH MUAHCHHH -penguinFAB MOHON TENDANG MINGYU SI PENGUIN KUTUB UTARA TUH BERJEMAAH . *TENDANG MINGYU* -JungKookBua...