Di sini.. Woozi menaip setiap perkataan yang terlintas dalam fikiran woozi...
Tiba-tiba aku rasa macam SKEMA YA AMPUN...
Ok..
Aku cuma nak beritahu bahawa aku dan tauhu.. Telah menamatkan peperiksaan PT3..
Manakala.. Mina dan rena.. Aku rasa.. Mereka sedang berjuang dalam pertarungan mereka dan melawan gerangan yang bernama S. P. M...
Dan tidak dilupakan juga... Ming ming, Mark Alhamdulillah, Daun berguguran dan yang lain... Juga telah menamatkan perlawanan mereka dalam peperiksaan akhir tahun...
Jadi.. Di sini.. Aku.. Sebagai.. Woozi.. WOOHOOOOOOO... ingin mengucapkan tahniah dan selamat maju jaya untuk semua yang membaca buku ini... Sesungguhnya kamu semua selalu berada di dalam hati para admin hospital bahagia.. Dan aku juga ingin mengatakan bahawa aku rindu kamu semua... PARA ADMIN.. ATAU DOKTOR ² HOSPITAL BAHAGIA.. DAN TIDAK LUPA JUGA STAFF² NYA..
Aku tak nak type panjang ² .. Sebab aku pun dah letih sekarang nihmm... ヽ(´▽`)/
Aku akan cuba untuk update selalu buku hospital bahagia ni.. Supaya ramai yang dapat mengenali dan mengerti apa itu erti PERSAHABATAN...
Kami bersahabat.. Pelbagai cara.. Ada yang sengaja.. Tanpa sengaja.. Ada yang jumpa tepi jalan.. Ada yang jumpa dalam mimpi... Ada yang jumpa kat katil... EEEHHHH.. APA aku merepek nihmm??!!
Btw... Mungkin ramai yang tertanya macam mana kisah kami... Macam mana boleh jalinkan hubungan yang suci ini... Who knows??.
Kami sendiri pun... Tak pernah berjumpa face to face.. Jadi.. Kau jangan nak kata... "Tak payah nak rapat sangat.. Nanti bukan jumpa balik "..
Hell to the O.. Kau ingat kami ni pernah ke berjumpa antara satu sama lain?? Tak.. Dan mungkin dgn cara ni.. Semua rasa lebih menghargai setiap detik apabila chat dalam grup.. Ya.. Aku sedang bayangkan.. 😚😚
Okaylah... Aku saja ja.. Mencoret sedikit sebanyak coretan kat sini.. Nak test.. Berapa orang yang masih baca buku nih.. Buku eh??.. Ikut pandai la.. Asal bahagia... Okay bye bye...
Lots of love from me 😘😘
Sincere ly...
Woozi.. ♪♪UWEEEKK NAK MUNTAH AKU.. LOYA LOYA.. SILA SEDIAKAN BAKUL...
Mana satu rosakkan chapter aku nihmm.. 😠 dasar pegaga...
YOU ARE READING
c - Hospital Bahagia
RandomLOL ENTAH KENAPA AKU NAK BUAT FF NIH [#]HospitalBahagia -markacak YES AI KNOW AI FAB AI HANDSOME...THEN YOU GUYS OFC AKAN BACA STORY NIHHH MUAHCHHH -penguinFAB MOHON TENDANG MINGYU SI PENGUIN KUTUB UTARA TUH BERJEMAAH . *TENDANG MINGYU* -JungKookBua...