# sambal lado

29 4 9
                                    

so here I am ,

Ai tak buka account ni about five months ( ? ) ada ke ? Aku pun tak ingat hehe

Daripada apa yang aku baca , aku stalk balik .

For readers , I think this book dah macam dokumentari for you guys . This is my opinion jangan fikirkan sangat katako .

Daripada book ni , kau akan nampak konflik sebuah persahabatan yang terjalin . Dan kau juga akan nampak perubahan beberapa ahli daripada group ni . Bukan salah siapa - siapa .

Its normal ah . Akan ada yang stay as diri dia sendiri dan akan ada yang berubah because of their age , surrounding ( ? ) . bi aku credit je dik tu pun sebab careles aiyak ! aku pun bantai basic ke tak basic .  kau judge aku , bom nuklear aku aim kat kau .

Jadi mari sambung balik , aku tak tahu hampa semua sebagai readers akan bagi tanggapan apa bila baca sebab bukannya hampa jenis 24 jam komen , macam aku — aku baca then vote chap 1 dengan chap 15 WUHUUU . Kuat aku melencong aiyak !

Bila aku baca previous update , I know who is it tapi aku tak pasti tapi aku fikir balik memang kau . bi aku betul ke dak ni ? aih risau kena kecam pula , hampa kan geng basteng kuat kecam oghang !

Jadi bila aku baca previous update , this is my tanggapan ya dik . " manusia berubah , aku tahu tu but this is so unlike you " like totally berubah 360° . Who are you ? Hampa duk mengomen kim so hyun , nam joo hyuk , sungjae siap hampa , aku tibai sekoq sekoq .

In real life , aku hanya bayang - bayang . Aku dukung someone from their back . I will be kau punya tulang belakang . Aku tak kisah people nak kata " apahal kau taknak " . Itu sebab aku rasa aku patut buat macam tu . Aku tahu hidup dia macam mana , sebab tu aku dukung dia dari belakang . Kalau dari depan lepas dak ? ha tIBERR .

Aku tahu umur masing - masing makin meningkat . Ada yang dah nak 18 tahun , ada yang nak 17 tahun , ada yang nak 16 tahun , ada yang nak 15 tahun , ada yang nak 14 tahun . Aku rasa paling muda sekarang 13 tahun and soon to be 14 tahun .

Usia mematangkan umur ? Tak . Itu typical orang berfikir sekarang . Ada ja yang umur 18 tahun tapi still dengan diri dia . Kau berubah sebab diri kau yang memaksa . Your surrounding take over your life . Hampa semua dak rasa pelik ka dengan ayat omputeh aku ? Aku pelik ni bila baca balik (・∀・) .

contoh terdekat , mina 18 tahun next year . still dengan savage dia , still dengan gila dia . Akan ada satu masa everybody akan sibuk dengan life masing - masing . And that time , hospital bahagia ibarat hospital cengkerik because of people yang set diri dia dalam zone ' matang ' . " Aku tak faham hampa semua chat apa sebab tu aku tak masuk " . kemon la , kata matang takkan tak faham satu perkataan pun .

Nak ignore people dalam group aku tak kisah . I feel you . Aku kena juga time awal tahun . Yang muda - muda ni ignored . Yang sebaya ni ignored . Lepastu mecok . How pathetic you are . pathetic tu apa ? Jangan tanya aku dik , aku pun dak tahu . Aku rembat ayat omputeh ja .

Aku takkan terfikir nak taip panjang lebar macam ni kalau aku tak pernah kena . Aku ada banyak pengalaman dalam hidup aku , aku ada banyak cerita pasal ni . Tapi aku simpan dulu , macam tak berguna kalau cerita .

Kau baru rasa seksanya mental kau diuji sekarang when mental aku dah kena uji dari aku kecik lagi . Jadi bila aku kata aku faham , maknanya aku faham .

Kalau kau rasa soul kau takda disebabkan menda yang kau pun sendiri boleh solve , boleh kawal . Level kau dengan aku jauh beza . Aku kat langit , kau kat bawah tanah .

Apa yang kau buat , akan jadi kat kau balik . Kau sendiri yang tak perasan sebab kau yang buat . Aku kurang bercakap , aku kurang sense of humor , emotionless . Macam mana orang layan aku , macam tu aku layan orang . Aku tak tahu macam nak wujudkan good communication dengan orang sebab aku tak tahu nak bergaul . Tapi aku lagi banyak memerhati . Aku perasan . Aku memang straightforward . Kalau aku rasa nak ketawa dengan kau , i will . Kalau tak sebaliknya . Itu aku . Nak tegur atau taknak , aku tak kisah sebab aku pun tak care . Manusia memang buta . Layan yang depan mata . " oh dia ni kelompok aku " go ahead .

Kau nak stick dengan " aku dah dewasa " sedangkan kau dalam kalangan teenagers silakan . Takda siapa dapat halang sebab tu luar kemampuan diorang . Hak kau sendiri .

Attitude and how you treat people yang cerminkan diri masing - masing . Tak tahu pula i can look the real of yourself . Aku rasa nak speaking , hampa geng basteng jangan duk kecam aku ! ( ̄∀ ̄)

so we end my opinion here ! see yaa next time , aiyak !

shadow—

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 30, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

c - Hospital BahagiaWhere stories live. Discover now