Ah bir günde çalma be alarm her sabah 8 de çalan bir alarm hayal edin ve üzülün.Tanışmadık değil mi selam ben Algın kaya 18 yaşındayım Bursa da yaşıyorum lise son sınıf öğrencisiyim geç kalacağım daha sonra anlatırım kendimi,geç kalmamak adına hızlıca üzerimi giyinip evden fırladım.Kulağımda müziğim ile okula doğru yürüdüm.Evet bende kulaklık olmazsa yaşanmaz diyenlerdenim.Evim ile okul arası on beş dakika olduğu için kısa sürede okula geldim.
Okulumda ki bazı gereksiz öğrencilerin bahçe de yaptıkları saçma sapan şeyleri önemsemeden sınıfıma gittim.Telefonumu elime alıp bizim tayfaya mesaj attım.
3 Silahşörler
Ben: ulan nerdesiniz sizi beklerken ağaç oldum.
Özüm: benim okula gelesim yok rahatsız etme uyuyacağım.
Ben: senin içiden geçerim aptal.
Yürüyen egom: ben geliyorum gelirken alırım onu.
Ben: tamam çabuk olun bunaldım.
Yürüyen egom: tamam.
Aradan geçen 6556446 saatin sonunda kendinden geçmiş bir kardeşimiz belirdi kapının önün de bıkkın bir şekilde.
"Bir daha beni bununla uğraştırırsan seni öldürürüm."dedi Arın."Banane ben dedim git al diye sanki." diyerek karşı çıktım.
"Tamam kes." diye terslediğinde bu sefer gözlerimi devirerek İmge'ye baktım.
"Kanka iyi misin lan ne yaptı sana bu cani?"dedim.
"Ulan elinde olsa tutup yerlerde sürükleyecekti beni piç."dediğinde şaşırdım.Normalde küfür eden biri değildir.Sinirlendiği ortadaydı.
"Hişşş bacım küfür yok."
"Sus valla atlarım üstüne."dediğinde sustum.
"Kalkın zil çalmadan bir şeyler yiyelim." Arın'ın fikrine uyup sınıftan çıkıp kantine indik.Bizi 5.kata atan müdürümüze saygılarla,inene kadar can çekiştik.İmge bir ara bayıldı.
Kantine indiğimizde oluşmuş koca sıraya baktım.Ya sabah daha 9 ne işiniz var kantinde bütün mahalle toplanmış gibi gene sinirlendim.Arın sıraya girdi minnoşum ya. İmge ve ben masaya geçip oturduk.
3 senedir kurduğum en güzel dostluklarım biri özüm İmge diğeri ise yürüyen egom Arın'dır.Bir insan daima egolu olamaz demeyin oluyor. Üniversite hayali kurduğum gerçeklerim...Lan ben güzel hayaller kurayım kız omzumu çürütecek şekilde uyusun bir gün ayık olsun görmedim ...
__
Uykudan bahsetmiştim değil mi lan dana gibi 4 saat uyumuşum ... bu bir dramdır son 4 saat mutlu oldum.Yanıma baktım boş ne? Arkama baktım orada boş lan benim gibi kanka yalnız bırakılır mı? Bırakılmaz. Uçarak kantine indim yemek yiyorlar bide ... Allah'ım ne büyük acılar bunlar ... Boynu bükükler gibi kaldım..Yalanlarına gidip oturdum İmge tabi ki yemekten kafa kaldırmadı. Arın aç mısın kafamı salladım yemeğini uzattı geri çevirir miyim? Asla. Yemekler bittikten sonra İmge beni fark edip "Aa ne ara geldin"dedi. Şeytan diyor atla üstüne çırpınsın köpek.
Selam arkadaşlar sizelere dostluk dolu bir hikaye ile merhaba dedik,umarım beğenirsiniz.😊😊