Canımın İçi 😘😍💕💖

19 4 4
                                    

Öyle birini sevin ki sizi hiç ummadığı anda mutlu edebilsin mesela ben size bir örnek veriyim. Dün gece canım öyle sıkkındı ki bir anda sevdiğim kiz yazdı ;sana evet evet desem mutlu olur musun diye ne akla hizmet sorduysa bu soruyu mutluluktan havalara uçarım. Bende tabi niye mutlu olmuyum iki yıllık sevgi dedim oda tamam deneyelim çıkalım dedi. Ben o can sıkıntısını bir anda attım üstümden şok oldum tabi iki yıl sonra evet dedi camı açıp seviyorum ukan diye bagirasim geldi anlayın iste öyle bir mutlu oldum. Napalim deliler gibi aşığız kıza çok seviyorum. Tabi evet diyince bende biricik kuzenlerim ile paylaştım o ara kıza hiç yazamıyorum ne diyecektim ki saatte baya geç olmuş tabi yazdı. Pist bu saatte napiyon cevrimiciyiz diye ilk ve son azarimi yedim. Kuzenimle konuşuyorum diyince tamam tamam konuş dedi. Bende bu ara kuzenimle konuşuyorum hayal kuruyoruz iste seviyoruz diye bagiracaz bunu videoya çekip sevdiklerimize atacaz hayallere bak daha ilk saatlerden iste ask saniyesinde hayal kurduruyor. Tabi bu arada benimde kursum var uyumam lazım ama nasil uyunur ki içim kıpır kıpır yüzümde gülümse hiç eksilmiyor deli gibi gülümsüyordum kendi kendime zaten en büyük deliliktir ask ben yattım bir uyudum iki saat sonra uyandım bir daha uyuyamadım derhal kursa yapacak birşey yok ha günaydın mesajı atmayacak kadar öküz değiliz ilk güne uygun günaydın mesajı attım.

Bir Günüm Değil Bir Ömrüm Ol, Bugünüm Değil Yarınlarım Ol Birtanem Günaydın canımın içi 😘😘😘

İlk güne böyle bir mesaj yakışırdı zaten ondan sonra gördü mesajı günaydın 😍😍 dedi bende öyle bir mutluluk var ki 7.kattan aşağı atlasam uçarım o derece mutluyum kursa ilk defa bu kadar mutlu gitmistim...

Sevdiklerinize insallah kavusursunuz kavusmaniz dileğiyle

Aşkın KaraktersizliğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin