Selam ballar!
Hikayem için kafamda çok güzel bir kurgu var.İlham kaynağımı bir bilseenizz :D
Hadi şimdi yeni bir yolculuğa başlayalım!
1.
''Çay'ın altı kaynadı! Yasemin şuna bak daha saçlarımı düzleştirmedim!'' Yasemin'in ayak seslerinden mutfağa koştuğunu anladım.
''Eyvah! Kaynaya kaynağa su kalmamış!'' Şuan gerçekten umrumda değildi açıkçası çünkü işe geç kalacaktık gerçekten.
''Boşver çayı iki bardaklık çıkar mı? ''diye bağırdım.Saçlarımı düzleştirmemi bitirmek üzereydim.
''Çıkar!Ben hazırladım zaten sofraya gel hadi!'' Banyo'dan duymak çok kolay olmasa da anlayabildim.
Saçlarımı düzleştirmeyi bitirip,aynaya son kez makyajımda eksik bir şey var mı diye baktım.
''Eyeliner'ım eşit mi ya?''diye bir sağ gözüme bir sol gözüme bakıyordum.Kalemle küçük bir düzeltme yapıp,mutfağa geçtim.
''Eteğini az aşağı çek..''diye poposuna vurdum.Masaya oturduğumda önüme konan omleti mideme yollamaya başladım.
''Tamam,Çağla Anne..'' diye söylendi.Çayları doldurup kahvaltı etmeye başladık.
-
''Al Asım Bey'in bu günkü planı.Sonra dedikodu yaparken yakalanmayın.''diye Yasemin'e uzattım.
Elindeki telefondan başını kaldırıp,kulaklarına kadar sırıtmaya başladı.
''Sen mükemmel bir detaysın!''diyip gülmeye başlayınca bende gülmeye başladım.
Geçen sefer şirkette masaya oturmuş diğer çalışanlarla dedikodu yaparken Asım Bey'e yakalanmıştı.Bir görüşmesi vardı ama erkenden bittiği için Asım Bey'e yakalanmıştı.Asım Bey ise ''Mahalle karıları''demişti.Tabi hemen yanında ben olduğum için sadece ben ve avukatı duymuştuk.Yasemin'e bunu söylememiştim tabi.
Karahan Holding'e geldiğimizde taksiciye para verip indik.Geç kalmak istemediğimiz için taksi tutmuştuk tabi bu alışveriş paramızı kesmişti.
''Çağla sen önden git ben bir kahve alayım şu makineden.Asım Bey birazdan gelir sen odasında hazırlıklarını tamamla.''diyip yanağıma öpücük kondurup merdivenlerden inmeye başladı.
Bende asansörü çağırmak için düğmeye bastım.En üst katta olan sadece VIP müşterileri,avukatları ve benimle beraber 2 çalışan girebiliyordu.Aslında diğer çalışan sadece temizlik çalışanlarının saatlerini ve randevu almaları ayarlıyordu.Bütün işi ben yapıyordum.Başka biri olsa bu işe özellikle Asım Bey'e katlanamazdı ama ben işimi seviyordum.
Asım Bey ben mezun olduktan sonra ilk başvuru yaptığım yerdi. Beni Holding'de işe almıştı.2 yılda sağ kolu olmuştum.Başkaları sekreter diye düşünse de.Kendisi bana hep öyle der.Bence de öyle çünkü sekreter sadece iş yerinde görevini yapardı.Ben ise çoğu zaman işe Asım Bey'le gelirdim.Sabah evine toplantı için projelerinin ve sunumlarının tartışmasını yapardık.Bugün beni çağırmamıştı orası ayrı.
İşe ilk girdiğimde ben ne kadar yabancılık çeksem de bana yardımcı olmuştu.Herkes torpilli olduğumu sanıyordu ama ben Asım Bey'i daha önce hiç görmemiştim.Yetimhane'den üniversiteye gidince afallamıştım ama mezun olduktan sonra ilk başvurum kabul olmuştu.İşle ilgili her şeyi öğretiyordu ve 2 yılda kendi emeğimle buraya geldiğimi biliyordum.