Okay.... Skarang ni chapter ni aq yg punya....  ̄ 3 ̄...
Pasal aq??
Aq digelar Woozi/Wuji/Wooji/Pendek.... (Susah nak terima kenyataan yg aq ni pendek kan...)Dah... Nak tahu apa lagi??
K..... Aq suka warna merah... Suka no 06/04 ....Fans kepada??
Ofc.... CARAT.... ARMY.... EXOL...Yg girl punya x de ker??
Errkkk..... Hmmm.... Pikir jap.... Ada.... Blackpink... I means blink...Makanan feveret??
Nak tahu?? Tgk emoji fav aq... Dan aq suka nasi kerabu... (Amacam?? Aq tahu taste aq tinggi) *tgn atas bahu*Lagu kegemaran??
Adore U... BST..... Promise(ikut susunan grup kat atas...) ouh... Kalau BP STAY....
(Untuk setakat ni)Ketinggian yg sebenar??
Deyyy.... Kenapa mau tau ha??
Errrkk sorry sorry... Nak tahu tinggi reality??? Ltk 1 dpn no fav aku n buang kosong... •﹏•(siyesly aq tahu aq pendek)Bias??
Min yoongi
Lee jihoon
D. ONak rumah macam mana bila besar nanti???
Wow.... Soalan.... Dah jauh dari topik nih.... Tapi x pe aq jawab... Aq nak rumah yg ada practice room...Umur??
14 thn... (Jadi aku di tgh tgh... JUSENIOUR)Jantina??
X Dikenal pasti... Kenapa tgk cam tu?? Nak tolong check ker?? ̄ˍ ̄
Tolong citer secara keseluruhan...
KENAPA X CKP AWAL² ... INI MENYUSAHKAN.... WUUUAARRRGHHH....NAMA GELARAN WOOJI PENDEK (KEBIASAANNYA)... UMUR 14 THN... DAH 2TAHUN DUK DLM GRUP HOSPITAL BAHAGIA..... DAN AQ NI PARTNER HOSHI....(JELES X???) JANTINA X DIKENAL PASTI... AQ KEKADANG AKAN MENGGILA DLM GRUP TU MASA AQ TERPERANGKAP KAT DUA ALAM... = ̄ω ̄=SADIS HIDUPKU.. KAWAN BAIK TZUYU PELOLES.... MUSUH KETAT BAMBAM MICHIN ...  ̄ω ̄.... AKAN SELALU HIATUS... SEBAB HOSTEL K... FAHAM?? PERANGAI AQ GANAIH.... SUKA MARTIAL ARTS.... TU DINAMAKAN SWAG...
TU JE KOT... KALAU NAK TAHU LEBIH SILALAH PM harim_0604 ITU AKU.... = ̄ω ̄=..
OKAY THAT'S ALL... BUBYE....
____________________________÷_÷____
Edited by; harim_0604
Published: 04/02/2017. 07.55a.m
Aq bahagia... ╮(╯▽╰)╭
YOU ARE READING
Kenali kami -3-
De TodoAMAGHI KAKAK² DAN ABANG² SEKALIAN DATANG KE SINI ! TEKAN BUTANG 'Read' UNTUK KENALI KAMI DENGAN LEBIH LANJUT ! -Jungkook- Tap read and you'll know about us.EWAHHHH -Mark- AKU TAK SANGKA DAPAT RANGKING DALAM KATEGORI GILA NIH.. HAHAHAHA #84 - GILA