scared, tired and kidnapped ft. 1D 16+

10.7K 123 5
                                    

proloog:

er wordt tegen me gepraat maar ik luister niet. waarom zou ik luisteren erger dan dit kan het toch niet worden. 'heey luister je wel !' zegt Liam boos. 'nee' zeg ik droog en kijk op.

ik kijk naar de 5 personen op de bank, waarvan ik had gehoopt nooit tegen te komen. ik kijk naar hun ogen, de ogen waarvan ik had gehoopt ze nooit te zien te krijgen. ik kijk naar hun lichamen, de lichamen waarvan ik had gehoopt ze nooit zonder kleren te zien.

dat is waarom ze me ontvoerd hebben, nouja ontvoerd, half, laat ik zeggen ik wordt hier gehouden. ja dat klinkt goed ik wordt tegen mijn zin hier gehouden.

gehouden voor seks, het enige waar hun leven omdraait. het enige waar ze om geven. hoe slecht iemand er aan toe is, hoe veel pijn iemand heeft. het boeit ze niet.

ze willen alleen maar seks, de rest hebben ze allemaal van me afgepakt, mijn maagdelijkheid, vrienden, ouders, spullen en een sociaal leven. alles is verloren, ik ben gevallen in een diepe put waar ik nooit meer uit ga komen. gevallen voor de charmes van de jongens. de charmes van toen ik nog niet wist wie ze echt waren.

------

dit is de proloog

het eerste deel komt uit op 1 februari (Harry's birthday)

een kleine samenvatting

-----

Maddie Brooks (16 ) een meisje met donkerblonde haren en bruine ogen. nooit veel aandacht van jongens gehad en als er dan ook een jongen tegen haar begint te praten genaamd Louis, vind ze dat erg leuk. zo leuk dat ze het aanbod van Louis om bij hem thuis iets te drinken niet afslaat. wat ze alleen niet verwacht is dat vanaf daar haar hele leven zal veranderen.

bevat seks en geweld 16+

copyright

scared, tired and kidnapped ft. 1D 16+ {DUTCH} [ON HOLD]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu