deel 2

7.5K 151 18
                                    

Maddie's POV

ik laat me op het matras vallen waarna ik een lange zucht laat. een ding spreek ik met mezelf af. ik moet niet gaan huilen waar de jongens bij in de buurt zijn. wat ze ook gaan doen met me. dan gaat de deur open en zie ik Louis staan.

ik spring op en ga voor hem staan 'jij !' sis ik met een vuile blik en een priemende vinger. 'wat heb ik nu weer gedaan' lacht hij schijnheilig. 'waarom ben ik hier !!!' zeg ik nu boos. hij slaat zijn armen over elkaar en schud langzaam met zijn hoofd.

'Maddie....., Maddie......,Maddie! snap je het nu nog steeds niet' zegt hij bespottend. 'ik vroeg iets dus ik denk niet dat ik het dan snap hè !' zeg ik boos. Louis komt dreigend op me afgelopen en uit angst zet ik een paar stappen naar achter tot een muur mijn weg blokkeerd.

'jij moet nu echt je grote bek dicht houden !' zegt Louis boos als hij voor me staat. 'WAAROM ZOU IK DAT DOEN, IK DOE WAT IK ZELF WIL !!!' schreeuw ik naar hem.

beter had ik dat niet gedaan want ik krijg een harde klap op mijn wang. 'AUW !!' schreeuw ik hard waarna ik over mijn wang heen wrijf. 'dan moet je maar je grote bek dicht houden en naar me luisteren' sist Louis.

'zeg me nou gewoon waarom ik hier zit' sis ik nu ook naar hem. hij lijkt mijn vraag te negeren want hij vraagt aan me 'is er ooit iets van je gestolen ??'. 'WTF bedoel je hoezo gestolen' zeg ik boos.

'gewoon zoals ik het zeg' zegt hij met een grijns op zijn gezicht. 'nee hoezo' zeg ik dan verbaasd. 'daar komt vandaag verandering in' zegt hij met en grijns van hier tot Tokio.

'hoe bedoel je ??' vraag ik weer verbaasd, kunnen ze nou niet 1 keer duidelijk zijn ! 'oké laat ik het zo vragen; ben je nog maagd' zegt hij met de grijns die nog steeds op zijn gezicht staat.

'DENK JE NU ECHT DAT IK DIE BELACHELIJKE VRAAG GA BEANTWOORDEN, IK WIL GEWOON NAAR HUIS !' schreeuw ik weer. hij geeft me weer een klap op mijn wang en komt tegen me aanstaan.

doordat hij tegen me aan komt staan wordt ik hard tegen de muur aangedrukt. 'ik vraag het nog 1 keer ben. je.nog.maagd' 'n-ne-nee' komt er stotterend. 'ik geloof je niet slet !' zegt hij waarna hij hard zijn handen langs mijn lichaam plaatst.

ik besluit om hem te negeren maar schrik wel als hij een van zijn handen op mijn heup plaatst. als hij naar mijn broeksknoop gaat wil ik zijn hand wegduwen maar ik lijk wel bevroren. 'ga weg' zeg ik bang, maar hij negeert mij en gaat naar mijn broeksknoop.

met 1 hand maakt hij mijn broeksknoop open en ritst mijn rits naar beneden. ik lijk nu pas weer ontdooit en probeer zijn hand weg te duwen. maar hij onderschept mijn handen en houdt ze boven mijn hoofd. 'Louis stop' zeg ik als ik zijn koude vingers in mijn slipje voel.

'houd je bek slet' zegt hij kortaf waarna hij verder mijn slip in gaat. hij duwt met zijn voeten mijn benen iets verder van elkaar af. hij gaat verder en komt bij mijn klitje aan en wrijft er even overheen. een kleine kreun verlaat mijn mond en ik kijk beschaamd naar de grond.

alsnog zie ik dat Louis een hele grote grijns op zijn mond heeft. hij gaat verder en gaat mijn gaatje in en beweegt een beetje 'Louis stopt het doet pijn !'zeg ik trillend. 'dan moet je maar niet liegen slet ik merkt toch dat je nog maagd bent' zegt hij tegen me waarna hij zijn hand weer terug doet.

'knoop je broek dicht en wacht hier op Liam' zegt Louis waarna hij naar de deur loopt. ik kijk hem met een vragende blik na en zeg nog 'waarom op Liam' maar hij is al de kamer uit gestapt. ik knoop gauw mijn broek dicht en ga zuchtend op een matras zitten.

Louis POV

hoe kan het dat er nog nooit jongens tegen haar gepraat hebben. ze heeft een mooi gezichtje, mooi slank lichaam, mooie volle kont, mooie volle borsten van minimaal begin C. van dat gezichtje zal niet heel veel meer overblijven als ze zo'n grote bek blijft houden maar ik denk dat ze het na Liam wel afgeleerd is Liam kennende.

scared, tired and kidnapped ft. 1D 16+ {DUTCH} [ON HOLD]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu