Maddie's POV:
Ik zit nog steeds op de grond met opgetrokken benen waar mijn armen strak omheen gewikkeld zijn. Een traan verlaat mijn ooghoek en snel veeg ik hem weg, ze mogen me niet zien huilen. Er heerst een fijne rust in de kamer die al snel verstoord wordt door ene Louis. Lul. Met een grijns komt hij de kamer in gelopen. Liam fluistert iets in Louis oor waarna Liam Louis een schouderklopje geeft en de kamer verlaat.
'Dussss' zegt Louis met een lange s, 'was het leuk ?' voegt hij er nog aan toe met een gemene grijns op zijn gezicht. 'Fuck you' sis ik hem toe. 'Graag, heel graag zelfs' zegt hij met een nog grotere grijns op zijn gezicht. 'Je vindt dit echt heel leuk hè' zeg ik met een sarcastisch toontje. 'Jep, dus sta op en loop met me mee' zegt hij waarna hij zijn hand uitsteekt. Maar ik, ik verroer geen vin, ik blijf op ze zelfde plek zitten als waar ik zat en in de zelfde houding; benen opgetrokken en mijn armen er strak omheen.
'Kom hier of moet ik je halen ?' zegt hij dan een tikkeltje geïrriteerd. 'Nee' sis ik kwaad, en eigenlijk is dat het antwoord op beide vragen. Als blikken konden doden was ik nu morsdood geweest bij het zien van Louis blik. Hij komt langzaam maar zelfverzekerd op me afgelopen en als hij zijn voeten voor mijn voeten heeft geplaatst stopt hij met lopen. Bang kijk ik omhoog en ontmoeten zijn ogen de mijne. In een snelle beweging heeft hij mijn haar vast en trekt me omhoog. Ondertussen gil ik het al uit van de pijn die zich op mijn hoofdhuid verspreidt.
'GODVERDOME LOUIS' schreeuw ik tegen hem. Helaas heeft hij me al overeind getrokken en duwt hij me nu hard tegen de muur. 'Hoe durf je zo tegen me te schreeuwen slet' sist hij gevaarlijk. Maar snel slaat zijn blik van gevaarlijk naar lustig om, bij het zien van mijn lichaam. Hij aait even over mijn wang waarna hij met zijn hand naar mijn hals kruipt. Niet veel later is zijn hand bij mijn borst aangekomen en begint hem een beetje te masseren. 'Ik weet dat je het fijn vindt babe' zegt hij zwoel maar zachtjes in mijn oor. Zijn lippen gaan nu ook naar mijn borst toe en de andere hand komt er nog bij als versterking.
Hij pakt beide borsten vast en begint ze te masseren. Nog geen 10 seconden daarna gaat hij naar mijn linkerborst en zet zijn lippen rond mijn tepel. Zachtjes begint hij te zuigen, en na een tijdje spelen zijn tong en tanden ook mee. Hij voelt duidelijk mijn hartslag, want zijn hoofd ligt vlak bij mijn hart. Na een korte tijd verlaten een paar korte kreunen mijn mond. Maar zodra de kreunen mijn mond zijn verlaten stopt hij er mee.
‘Je bent bang voor me, is het niet ?’ vraagt hij met een grote grijns op zijn mond. Voorzichtig schud ik mijn hoofd van links naar rechts. De grijns wordt nog groter dan mogelijk is en snel daarna zitten zijn lippen op de mijne. Hij drukt zich tegen me aan waardoor ik zijn stijve lid maar al te goed tegen mijn buik aan voel. Zijn lippen zitten stevig op de mijne, waardoor de kans om mijn hoofd de draaien niet aanwezig is. Een knietje is ook geen optie omdat hij te dicht tegen me aanstaat.
Zijn tanden knabbelen op mijn onderlip vragend voor tongtoegang, maar ik geef het hem dus echt niet. Louis plaatst zijn handen op mijn kont en niet veel later knijpt hij er hard in. Mijn mond gaat open door het geluid dat vrijkomt en zijn tong slipt mijn mond in. Hij begint rondjes te draaien en voorzichtig doe ik met hem mee. Louis kan toch wel heel goed zoenen, nog beter dan Liam, en Liam was niet slecht. Na een tijdje trekt hij terug en kijkt me met een grijns aan en zegt ‘Je vond het wel lekker, niet dat je het ooit toe gaat geven maar dan alsnog’.
‘never in your wildest dreams’ sis ik hem toe. Hij gaat van me af en voordat ik nog maar de kans heb om 2 stappen te zetten heeft hij mijn polsen al vast. ‘en nu gaan we gezellig samen douchen’ zegt hij blij. Snel schud ik mijn hoofd en zijn gezicht gaat meteen van blij naar boos. Wauw die heeft ook last van stemmingswisselingen. ‘je gaat nu mee, of je het wil of niet. Je hebt 2 keuzes of je kiest de fijne of je kiest mijn manier’ sist hij naar me. Ik slaak een zucht waarna ik zijn handen van mijn polsen afhaal en naar de badkamer loop die vastgemaakt zit aan de kamer.
Louis komt me nu weer vrolijk achterna gehuppeld. Wauw die heeft ook veel energie. Op zo’n moment is het echt een klein kind, maar ik vergeet echt niet wat hij me heeft aangedaan. Hij heeft me in een huis met seksverslaafde gestopt, het meest erge wat je bij mij kan doen. Ik ben al zo onzeker over mijn lichaam met kleren aan, laat staan zonder kleren. ‘kunnen we ook het bad nemen ?’ vraag ik aan Louis. ‘het kan allebei er zit een douche in het bad’ zegt hij terwijl hij zich begint uit te kleden. Ik maak een geluidje dat ik het snap en daarna zet ik het bad aan. (A/N de badkamer kun je zien bij de gif :) )
Ik sta met mijn rug naar Louis toe het bad te bekijken. Ik hoef hem dus absoluut niet naakt te zien. Het is wel een mooie badkamer, dat moet ik toegeven. Ineens voel ik 2 handen op mijn heupen. Ik schrik ligt van zijn lid dat tegen mijn rug aan prikt, maar groter dan die van Liam kan hij toch niet zijn. ‘Zullen we er in stappen ?’ vraagt Louis zachtjes aan me. Ik knik en daarna stappen we samen het bad in.
-/-//-/-/-/-/-/-/-
HELLO I’M BACK BITCHAA’S
Sorry dat ik zo lang niet gepost heb maar ik was nogal druk bezig met mijn andere boeken. Maar hier een nieuw stukje *yeeah*.
Zou ik misschien 10 comments/votes mogen *trekt een heel lief smekend gezichtje*
Xxxxxxxxxxxxxxxxx me
JE LEEST
scared, tired and kidnapped ft. 1D 16+ {DUTCH} [ON HOLD]
FanficMaddie Brooks (16 ) een meisje met blonde haren en bruine ogen. nooit veel aandacht van jongens gehad en als er dan ook een jongen tegen haar begint te praten genaamd Louis, vind ze dat erg leuk. zo leuk dat ze het aanbod van Louis om bij hem thuis...