Pozdě večer jsem se vracela z práce domů. Procházela jsem uličkami, kterými by jste nešli ani za bílého dne. Není to nejbezpečnější čtvrt, ale za to nejkratší cesta domů.
Pracovala jsem v mezeu historického umění, jako průvodce. Vždycky mě to k tomuhle oboru táhlo, ale od té noci před třemi lety, jsem byla jako posedlá.
Ráda jsem provázela turisty ale i místní, muzeem, a předváděla nové exponáty. Měli jsme mytologické exponáty, po Řecko až k Egyptu. Jednoduše řečeno tuhle práci jsem milovala. Zase jsem pokračovala v cestě domů, když se to stalo.
Ucítila jsem kolem pasu silný stisk, na ústech cizí ruku, a byla jsem vtažena do uličky, kde nebylo živé duše, vzhledem k tomu že je půlnoc. Snažila jsem se vykroutit, ale jeho sevření bylo příliš silné.
Pevně jsem k sobě stiskla víčka a útrpně čekala co příjde. Za sebou jsem pocítila chladnou stěnu, jak mě k ní tlačil, a na své krční tepně, jeho zuby. Snažila jsem se zakřičet o pomoc, ale jako bych byla v transu, jako bych ztratila svůj hlas.
A pak jsem uslyšela šepot kousek od mého ucha. ,, Tiše maličká, přece si nechceš ublížit" dořekl a silné se mi zakousl do krku. Vyjekla jsem z náhlého šoku, oči šokem vykulené, dívajíc se do prázdna. Hltavě pil a já pocítila jak mé kolena slábnou a pak už nic, jen tmu.
ČTEŠ
My beautiful vampire CZ
Fiksi IlmiahOna jde za svým velkým snem, stát se upírem. On je upír samotář. Jedna noc, jeden okamžik, a vše se změní a nebo ne?