SEVGİLİ KYUNGSOO

2.7K 305 117
                                    

Sevgili Kyungsoo, Meridian'a gözlerini açtığında, oradaki herkes gibi sıradan bir cadıydı. Sevgili Kyungsoo, çok yetenekli bir cadı değildi, Sevgili Kyungsoo, uçarı ve gezgin bir babanın oğluydu, on beş yaşına girdiği güne dek, Meridian'ın karlı, yüksek tepelerinde kamp kamp dolaştı. Sevgili Kyungsoo, on beş yaşına girdiği gün, Meridian'da yaşayıp otuz beş yaşını bitirmemiş olan herkes gibi, muhafızlık görevini üstlendi. Sevgili Kyungsoo, yirmi yaşının başına değin, haftanın üç gecesi, bir yer altı mağarasında, genişçe bir kutunun, Kandrakar'ın Kalbi'nin koruyuculuğunu yaptı. Sevgili Kyungsoo, yirmi yaşının başına değin, sevgili babasının ve kamp kamp dolaştığı günlerin özlemiyle yandı. Sevgili Kyungsoo, zaman geçtikçe ölen, ölmeye devam eden gezegeni için, Meridian için, her kütüphaneden, bir yasak kitap karıştırdı.

Sevgili Kyungsoo, yirmi yaşına bastığı sabah, o gece seneler sonra ilk kez babasıyla yapacağı kamp için çok heyecanlıydı, evlerinin arka bahçesinde olacak olması heyecanını dizginlemiyordu. Kahin, Basiliade Teyze, muhafızlardan birinin yaralanması sonucu, Sevgili Kyungsoo'nun doğum gününün gecesine bir başka nöbet yazdı. Yaşadığı hayat ve ölen Meridian, babasıyla kamp hayali tuzla buz olan Sevgili Kyungsoo'nun canına, yirmi yaşına bastığı gece tak dedi. Sevgili Kyungsoo, yirmi yaşına bastığı gece, koruduğu sandığın, Kandrakar'ın Kalbi'nin kapağını açtı.

Sevgili Kyungsoo, bomboş bir sandıkla karşılaştı. Sevgili Kyungsoo, yirmi yaşına bastığı gece, Kandrakar'ın Kalbi'nin kayıp olduğu gerçeğiyle sarsıldı. Kahin, ceza olarak Sevgili Kyungsoo'yu, yirmi yaşına bastığı gece, bir ölümlü yaptı. Kahin, Sevgili Kyungsoo'yu, yirmi yaşına bastığı gece Heathertfield'e, ölümlülerin dünyasına bıraktı. Kahin, Sevgili Kyungsoo'yu, sıradan bir üniversite öğrencisi yaptı. Kahin, Sevgili Kyungsoo'yu yirmi yaşına bastığı gece, nereden geldiğini ve neden Kahin'e borçlu olduğunu asla anlayamadığı, bir garip adamın kollarına bıraktı. 

Sevgili Kyungsoo, yirmi yaşına bastığı gece, vesayeti altına girdiği adamın gözlerine şöyle bir baktı. Otuz yaşının başında sıradan bir ölümlü, ülkenin en zengin üç iş adamından biri ve huysuz. Çok huysuz. Sevgili Kyungsoo, yirmi yaşına bastığı gece, önce Kim Jongin'in evine ve sonra, çok sonra bir gün de, yatak odasına düştü. Kahin, Sevgili Kyungsoo'ya şöyle bir baktı. Sevgili Kyungsoo, dedi gülümserken. Sevgili Kyungsoo, işte, doğum günü hediyen.

***

''Kandrakar'ın kalbi. Kandrakar'ın kalbini bul, Sevgili Kyungsoo. Ancak Kandrakar'ın kalbi sana bilmediğin sözler söyleyebilir, ancak o, Sevgili Kyungsoo, ancak o; bir ömür, vakitli ve vakitsiz, dokunaklı ve bayağı, yokluğunun ıstırabını şah damarında duyumsadığın ruhu çok sevgili dudaklarından üfleyebilir. Söz kendini söylemiş, yorulmuşsa, yağmur bile kendi içine yağar. Buraya kadar gelinmişse, uyku bile kendini uyur. Kandrakar'ın kalbini bul, dağ yerinden doğrulur, gölgen önüne düşer yeniden. Kandrakar'ın kalbini bul Kyungsoo, Kandrakar'ın kalbi sana şimdi hiç görmediğin bir düşü, bir ömür başka uyku bilmemiş gibi gördürür.''

***


y.n: pek bir esprisi yok aslında ficin, iş adamı jongin fantezim var, kyungsoo'ya yuvarlak gözlükleri giydirip halka küpeleri kulaklarına taktırmadan bu diyardan göçmeye niyetim yok ve 20!kyungsoo, 30!jongin fikri aklımı başımdan aldı. biraz w.i.t.c.h!au olabilir, ama olmaya da bilir, bu hayatta en son kendime güveniyorum adlkşadş  çok teşekkür ederim şimdiden, öpcükler öpcükler bol kokulu kalpli öpcükler <3

kandrakar'ın kalbi // kaisooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin