ne bulsam bana benzeyen
alkışladım taşladımnereye böyle?
(ne fark eder)
Adamlar - Orada Ortada
O sabah Bishop's Stortford durağında bir grup insanla birlikte otobüs beklerken günü kalan sıradan cadı ömründen ayıracak farklı bir başlangıç yoktu havada. O gün hiç nem yoktu, Kyungsoo'nun selam verdiği kediler durup selamını alıyordu ya da gözleri uyandığında esrarengiz bir şekilde yeşildi desek gerizekalılık etmiş oluruz herhalde, çünkü hava her zamanki gibi nemli ve yapış yapıştı, özellikle bu bölgede, yani durağa ismini vermiş bu orta halli Bishop's Stortford bölgesinde nem asla eksik olmaz, hatta neredeyse biraz taze küf kokardı.
Sonra, o sabah hiçbir kedi durup Kyungsoo'nun selamını alma zahmetine de girişmemişti, zaten o da hiçbir kediye selam vermezdi, buralarda kimin kedi kimin cadı olduğunu asla bilemezdiniz. Gizlenmek isteyen herkes bir şekilde kedi oluverirdi, mesela bir keresinde komşusu Çatlak Richard'ı kuyruğunun altına gizlediği donunu fark etmeden beslemeye çalıştığında ve o hala leylek gibi havada duran penisiyle bir anda dönüşüverdiğinde ödü kopmuştu. Çatlak Richard ahlaksız bir herifti, kendi yatağında Heatherfield seyahatinden henüz dönen karısına başka bir kadınla basılmış ve donunu ağzına aldığı gibi kedi olup kendini dışarı atmıştı.
İnanılması güç ama Meridian'da Çatlak Richard'dan daha kötüleri de olabilirdi, mesela Meridian polisinin fellik fellik aradığı bir Kan Emiciyle durup selamlaşmış olabilirdiniz. Aklı başında hiçbir allahın belası cadı istemezdi bunu. Kan Emiciler insanlıktan çıkmış cadılardı ve bazı cadılar bu söylemi ironik ve komik bulabilirdi ama bu gerçekleri saptırmazdı.
Kan Emiciler akli melekelerini güzelce kaybetmiş yani üzerinize afiyet bir güzel kafayı yemiş psikopat cadılardır, genelde seri katildirler, işkence etmekten hoşlanırlar, her türlü kaypaklığa her türlü kötü işe meyillidirler, Meridian'da ne kadar kötü işe bulaşırsan üzerine o kadar bok sıçrar derler, ne kadar kötüysen işte o kadar çirkinleşirsin. Kan Emicilerin ortak özellikleri çirkin olmalarıdır, uzun ortası dökülmüş yağlı saçlarından, kokuşmuş sıska vücutlarını gizleyen kareli gömleklerinden hep alkol kokan leş nefeslerinden ve sapsarı dişleriyle iskelet yüzlerinin ortaya olabilecek en büyük korkunçlukla serdiği pörtlek gözlerinden bir Kan Emici'yi hemen tanıyabilirsiniz.
Bütün Kara Büyüleri bilirler, asaları ruhsatsızdır, Semender kirpiğinden filan yapılmış tedariği yasak el altından dağıtımı büyük suç çok kuvvetli asalar kullanırlar, bu yüzden genelde IQ fazlası olan elemanlardan çıkarlar ve işe gerçekçi bir gözle bakmak gerekirse memleketin en iyi cadıları da bunlardır.
Ama Meridian Devleti, özlerinde iyilik olduğuna inandığı bu insanları nasıl dönüştüreceğini bilemeyen bir takım vizyonsuzlardan oluşur, böylece memleketin kalan en iyi cadıları da polislikle harcanır, Meridian polisi IQsu yüksek olanlardan seçilir, belirli bir IQ'nun üzerindeyseniz ve alın yazınız ak pak bir sicille süslenmişse polisliği kendi rızanızla seçmemek vatana ihanet sayılır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kandrakar'ın kalbi // kaisoo
Fanfiction''Kandrakar'ın kalbi. Kandrakar'ın kalbini bul, Sevgili Kyungsoo. Ancak Kandrakar'ın kalbi sana bilmediğin sözler söyleyebilir, ancak o, Sevgili Kyungsoo, ancak o; bir ömür, vakitli ve vakitsiz, dokunaklı ve bayağı, yokluğunun ıstırabını şah damarın...