Violet
Zvonil mi budík. To znamená 7 hodín ráno, Sobota. Preboha prečo mám budík nastavený na siedmu ráno? Pozrela som sa na dátum: 20.2.2017. Mám narodeniny! Vyskočila som z postele.
Zrazu niekto zaklopal na dvere mojej izby. Hodila som na seba čipkované šaty, ktoré boli tmavomodré a siahali mi do polovice stehien. Rýchlo som sa prečesala a otvorila som dvere. Stáli tam Mac, Tinus a Riri. V rukách držali tortu na ktorej bolo plno ovocia.
Začali spievať 'Happy Birthday' pomaly ale isto sa mi do očí hrnuli slzy šťastia. Keď dospievali, sfúkla som sviečky a silno sme sa objali. Riri pustila na mojom MacBooku 'Bae'.
Prvý ku mne prišiel Tinus. "Všetko najlepšie k tej tvojej pätnástke. Snáď vieš, že ti želám len všetko to najlepšie," zasmial sa, "a tu je malý darček."
Podal mi darčekovú tašku, ktorú som následne odložila bokom, pretože všetky darčeky som chcela rozbaliť naraz.
Ďalšia nasledovala Riri. "Zapájam sa k Tinusovi, všetko len to najlepšie Vi," objala ma a podala mi krabicu.
Konečne bol na rade Mac. Usmiali sme sa na seba a čumeli na seba ako idioti.
"Wow.. vyzeráš nádherne," chytil ma za ruky.
Marcus
"Ty tiež nevyzeráš na zahodenie," zasmiala sa. Kútikom oka som pozrel na Tinusa a Riri, ktorý boli zrejme vo svojom svete.
"Ja ti chcem zapriať veľa zdravia, šťastia, lásky ale hlavne mňa," zachichotal som sa a dal jej malú pusu na líco.
"Vďaka Mac," usmiala sa a pusu na líco mi opätovala. Spoza chrbta som vytiahol čiernu ružu a krabicu.
"Toto je pre teba," usmial som sa.
"Mac, to si nemusel," spadla jej sánka. Vzala si darčeky a položila ich na posteľ za sebou.
"Rozbaliť darčeky! Rozbaliť darčeky!" Kričali Tinus a Riri naraz. Violet sa zasmiala a do rúk vzala Tinusov darček.
Vybrala z neho čierne tričko, ktoré následne rozložila. Bola tam naša spoločná fotka s nápisom: Máme ťa všetci radi Violet!
Usmiala sa a poďakovala Tinusovi. Ako další darček nasledovala krabica od Riri. Violet ju 'zázračným' spôsobom otvorila.
Bol tam náš album a kopa Merchu z MMstore. Violet sa znovu usmiala a poďakovala.
Ako posledný vzala do rúk darček odomňa. Rozbalila ho a doslova jej zase spadla sánka. Bola tam fotka, na ktorej sme boli LEN my dvaja a list. Neviem ako sa mi to podarilo ale našiel som ho. Taktiež tam boli lístky do kina na horor 'The Boy'.
Violet zoskočila z postele a silno ma objala.
"Mám ťa strašne rada Marcus Gunnarsen," zamumlala mi do ramena.
"Aj ja teba Violet Hemmings, aj ja teba.."
Boom! Som späť už zase! Časť mala výjsť skôr ale bola som včera na babkinej oslave a nebol tam najlepší signál..❤️ skoro som zabudla!! Chcem sa poďakovať za 110+ votes!! Toľko votesov nemala ani moja prvá knižka a myslela som si, že túto nebude nik čítať❤️❤️❤️💋💋😍😍
Dúfam, že sa časť páči💋
Každý Vote a Komentík poteší☺️
Ľúbim Vás a bez Vás by som tu nebola😘
S láskou
HoralkaHoran💋
YOU ARE READING
My Inner Demon
Fanfiction"Si iná ako ostatné," vravel. "Ako iná? Ako to myslíš?" "Myslím tým, že niesi ako tie zmachlené, umelé baby v našej škole. Máš v sebe niečo, čo ťa robí inou.." "Áno, mám v sebe démona.." Violet Hemmings. Dievča, ktoré má svoje výhody a nevýhody. Vy...