Nu cred ca va puteti imagina cum e sa stati aici ! Intr-o casa destul de luxoasa dar totusi lipsita de FERICIRE ! Singurul in care pot avea intredere este tata ( Dustin ) .
Mama mea ( Maddy ) nu stiu inca de ce ... dar ma priveste ca si cum nu as fi fiica ei . Oare ce i-am facut acestei fiinte astfel incat sa imi ruineze viata ?
Mama mea .... si totusi persoana care ma dispretuieste mai mult ca pe un gunoi ! Imi incep ziua ca in oricare alta . Ma trezesc cu parul meu negru si ceva lung ciufulit ... in pijamalele deja incomode pe mine si cu ochisorii negrii si deja putin dezlipiti astfel incat sa poata patrunde cat de cat lumina ! Era Luni si spre deosebirea mea ma trezisem devreme ... asta insemnand ca am mai mult timp sa ma pregatesc pentru scoala . Imi i-au halatul meu pufos si ma indrept spre baie . Pe hol aud deja zgomotele mamei de la bucatarie care incerca sa ne pregateasca mie si tatei ceva de mancare . Intru nepasatoare in baie ... si incep sa fac ceea ce fac in fiecare dimineata - dus , imi spal dintii , si imi incep programul de machiat , insa nu ceva foarte deosebit pentru ca totusi plecam la scoala ! Imi i-au peria si incep sa trag de parul incurcat pana cand se face drept si cu volum asa cum il aveam .
Imi dau cu putin fond de ten pe unde credeam eu ca mai este nevoie , un gloss , rimel si eram perfecta ! Ma intorc in camera si ... observ ca trebuia sa mai aranjez si eu putin lucrurile pe acolo :)) ! Imi deschid dulapul cu haine si ca sa vezi ... acolo o mai mare dezordine ca in camera !
- Ehhh' poate imi fac putin tipm dupa scoala ! * zic eu incepand sa zambesc de una singura *
Imi cautam de proape 5 minute o bluza superba pe care nu o mai luasem de mult si in care ma simteam mult mai confortabil .
In sfarsit o gasisem , cu bluza aceea si cu niste colanti negrii insotiti si de nelipsita mea geaca de piele cu tinte si tenesii .
Asa obisnuiam sa ma imbrac la scoala ! Pentru ca mie nu imi placeau sclifositele de fete care se inbracau cat mai '' sexy '' astfel incat sa atraga privirile a cat mai multor baieti ! Imi place sa fiu lejera ,sa ma simt cat mai bine in pielea mea ! Imi fac repede ghiozdanul , si dand inca o data prin fata oglinzii si asigurandu-ma ca sunt perfecta cobor jos la mama sa vad ce mi-a pregatit .
- Gata Elly ( alintul pe care mama ,tata si prietenii il foloseau ) ?
- Da, mami ! Mancarea e gata ?
- Da ! Ti-am lasat-o in frigider !
- Eu ma duc sus sa ma pregatesc pentru servici !
- Okeii' !
Cam aceasta era singura convorbire cu mama in fiecare zi ! Exeptand rare ori cand vine la mine si ma mai intreaba ce am mai facut !
In afara de asta ... certuri , certuri , certuri ! M-am saturat ... probabil ca eu eram de vina , asa a am incercat sa fiu cat ma buna cu ea , da' nici asa nu mergea !
- Ooo' asa devreme te-ai trezit ? Ma intrerupe tata din discursul cu mine insami !
- Tati ! Da asa devreme ... :)) !
Tatat ma insotea mereu la mese ... el ma si ducea la scoala pentru ca dupa aceea avea inca vreo 2 ore de mers pana la serviciul lui ! Era greu de crezut ca desi noi stateam in NY tata nu putea sa isi aleaga un servici mai din aproape ! Dupa ce terminam amandoi de mancat , tata striga si spune :
- Hey Maddy ! Eu si Elly am plecat !
- Bine Dustin ! Sa mergi cu bine ! * stiga ea de sus nici macar intrebandu-ma daca imi trebuie ceva banii de scoala *
- Apropo Madyy ... eu si Elly vrem sa mancam deseara ceva mai deosebit ! * spune tata zambind si uitandu-se la mine *
- Mdaaa' cum sa nu ?! Mancarea deosebita se gaseste la restaurant !
CITEȘTI
Elizabeth Rose .
Novela JuvenilStau și mă întreb: oare care este cea mai mare durere care poate exista? Oamenii se refac destul de repede după o boală fizică sau după ce suferă o pierdere financiară. Pentru dureri fizice avem medicamente, pentru bani muncim și facem alții. Dar c...