cap. 2

11 1 0
                                    

Timpul trecea din ce in ce mai repede ! Nici nu imi venea sa cred cu am reusit sa doarm atata cand stiam ca la 19:00 am intalnire cu baiatul viselor mele ! M-am dus repedela baie si m-am apucat de dus ! Mi-am facut machiajul pe care obisnuiam sa il fac la scoala pentru ca timpul nu imi permitea sa fac un machiaj mai deosebit !

Si ... acum e acum ! Ce tinuta sa imbrac ? 

Dupa cateva minute bune de hotarare in privinta tinutei , am ales una foarte potrivita pentru mine ( cel putin asa redeam eu ca e ) . 

O pereche de blugi scurti cu un tricou pe umar si nelipsitii mei tenesi ^_^ ! 

M-am intracat cat am putut de repede ... vazand ca in 10 minute deja trebuia sa apara Justin ! 

Am coborat jos la mama .

- Mama m-a invitat Justin la el acasa ! Ma intorc cat pot eu devreme !

- Nu pleci nicaieri Elizabeth ! 

- Mama ti-am mai spus eu ca nu faci glume bune ! Justin v-a sosi in curand . Imi poti imprumuta cativa banii ? 

- Nu cred ca ai inteles bine Elizabeth ! Nu poti pleca astazi ! Tatal tau are ceva important de discutat in familie !

- Oh' mama ! Sunt sigura ca tata ma v-a intelege ... nu poate amana pe alta data ?

- Deci vad ca vorbele mele nu au nici un pret in fata ta nu ? ( spune ea deja enervata si uitandu-se la mine cu privirea ei infricosatoare pe care mereu o face ) 

- Suna-l pe el si vezi ce zice ! Ca sa nu iti mai pierzi timpul vorbind cu mine ! ( continua ea inca enervata , dupace acuse o mica pauza ) 

Nici nu stau pe ganduri ! Imi i-au mobilul de pe masa si apelez la tata , care trebuia si el sa ajunga de la servici ! 

- Alo ! Tata? 

- Da , Elly nu prea pot vorbi acum sunt intr-o sedinta , avung imediat acasa ! 

- Stai ! Tata in seara asta ma duc la Jstin acasa ! 

- Scuze , dar in seara asta nu poti ! 

- Cum ? Hey tata ce s-a intamplat ? Ce imi ascundeti si tu si mama?

- Tocmai de asta trebuie sa stai acasa ! Trebuie sa inchid ! jung acasa cat de curand !

- Multumesc tata ! Multumesc ca si tu imi faci asta !

Nu puteam sa aman intalnirea cu Justin ! 

Oh' si Justin ajunsese deja ! 

 M-am intreptat spre el nestiind ce sa ii spun si fiindu-mi teama de eactia sa cand va auzi ca trebuia sa il refuz ! 

- Heyy' Just ... ai sosit deja ?

El insa nu imi raspunde si isi intinde bratele spre mine inmanandu-mi un buchet extraordinat de trandafiri ! 

Acu chiar ca nu mai puteam sa-l refuz ! 

- Pentru mica mea floare un buchet de flori ! ( spune Justin ) 

- O vai dar nu trebuia ! Multumesc! 

Gata stiam ce trebuia sa fac ! Plecam de acasa la intalnire ! Oricum ai mei nu stiau unde locuieste Justin ! 

- Oclipa Justin! Ii i-au buchetul din mana si ma duc usor in bucatarie ! Pun buchetul pe masa si ii scriu un bilet tatei ! 

'' Scuze , sper sa nu te superi ! Sunt sigura ca putem discuta si maine seara ! Am plecat la Justin , sa nu va faceti griji vin devreme ! V-am pupat ! '' 

Si lasand biletul pe masa din bucatarie am alergat spre Justin luandu-l de mana si zicandu-i :

- Grabeste-te ! 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 28, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Elizabeth Rose .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum