Hiányos másnap

512 22 1
                                    

Majd valaki rám nyitott egy ajtót ami telibe kapott és elestem.
Nagyon fájt az arcom... vérben úszott mégis ami a szívemben zajlott le az sokkal fájdalmasabb volt.
Egyszercsak könnycseppek kezdték áztatni a véres, sebes arcomat... Miért sírok? Mi történik velem?... ezek a kérdések cikáztak bennem míg valaki forró, védelmező kezeit meg nem éreztem a hátamon.

*Laura nézőpontja:

A fellépés nagyon izgalmas volt, Nancy mellett álltam és hallottam a hangját... Nagyon különleges hangszíne van. Nem találkoztam még hasonlóval. A legjobb szó a gyönyörű.
Várjunk csak... miket is gondolom...
Szép a hangja ennyi.. Nem érzel iránta semmit Laura... semmit
Nincs is nála esélyed... Meg egyébként is neked itt van Shawn... Imád és szereted.. Ő az igazi, tőle jobbat nem is kívánhatnék... de mégis mi ez a fura érzés.. biztos csak csodálat... Igen csodálat.
Zavarodottságomból Shawn ébresztett fel

-Kicsim nagyon ügyi voltál -mondta és egy ölelésbe húzott

-Dehogyis tökre béna voltam -adtam egy puszit az arcára

-Te béna? Soha -majd Shawn megcsókolt.. az első csókunk, de valahogy mégsem olyan mint ahogy vártam.. nem éreztem azt az érzést.. tudjátok amikor rájössz hogy ez milyen jó és csak az ő ajkait akarod csókolni..de ez biztos azért van mert hirtelen történt az egész.

A csókunkat Nancy "zavarta" meg.
Gondolom engem keresett de amikor meglátott Shawnnal csókolózni elfutott...Nem tudom mire vélni ezt az egészet. Miért reagált így?

-Bocsi Shawn majd beszélünk de most mennem kell -ahogy ezt kimondtam már futottam is Nancy után.. Tudni akartam mi a baj.. Történt vele valami...

-Nancy -kiabáltam neki miközben futottam utána. Nem állt meg, majd valaki véletlenül teli erőből rá nyitott egy ajtót... Szegénynek biztos fájt.. A földön ült..véres volt az arca és könnyekkel áztatott... Fájt így látnom... Rá tettem a kezemet a hátára és próbáltam megvígasztalni.. de ő elutasította.

*Nancy szemszöge:

Fájt azt látnom, hogy más csókolja azokat az ajkakat amikbe bele szerettem...Én akarom csókolni.
Elutasítottam az ölelését mert fájt..

-Hagyj! -mondtam alig hallhatóan

-Nancy mi a baj? Történt valami? -kérdezősködött

-Hagyj békén! -felálltam és elmentem... El akartam felejteni mindent.. Az érzéseimet, azt hogy láttam smárolni.
Gyorsan átöltöztem és célomként tűztem ki, hogy leiszom magam... Kit érdekel, hogy holnap suli?... Csak ő érdekelt... Vagyis az elfeledése.
Elindultam kocsma túrára.
Találtam is egyet Sweet Jim néven.
Úgy gondoltam ez ideális hely lesz életem első berugásához.
Nem volt olyan nagy de ízlésesen volt berendezve. A bárpulttal szemben leültem egy bőr székre...

-Szia mit adhatok? -kérdezte a pultos

-Heló, valami erőset kérek. -mondtam neki

Kezembe vettem a poharat és húzóra megittam. Majd kértem még egyet -kettőt..de lehet többet is.
Egyszercsak a telefonom pittyegésére lettem figyelmes. Ki lehet az? Pont az akire gondoltam.. Laura írt

-Szia, Jobban vagy már? - nem tudtam hogy válaszoljak e, de úgy döntöttem miért is ne
-Csumaaa, Jawh Mnden ovke. :)
-Te részeg vagy?
-Neeem én ssohha
-Hol vagy most?
-Miwért?
-Csak hol vagy?
-A Sweet Jim nveü bárban
-Rendben, érted megyek!
-Nemm kvell, jól vadok
-Megyek

Fél óra múlva itt volt. Tényleg eljött miattam... Amikor megláttam nem hittem a szememnek.
Közelebb jött és megölelt, annyira az alkohol hatása alatt voltam, hogy hiába akartam ellenkezni és ellökni magamtól nem sikerült.

My DestinyWhere stories live. Discover now