Lola állt ott kéz a kézben egy fiúval.
Meglepődtem mert nem adta a tudomásomra sem azt hogy alakul valakivel sem azt hogy együtt vannak.
Oda akartam menni hozzájuk de azzal elrontottam volna a pillanatukat.
Mivel a fiú adott egy puszit Lola szájára.
Nagyon édesek, örülök hogy talált valakit Lola aki boldoggá teszi...de ha meg meri bántani én kinyírom azt a srácot.Elterveztem az egész estét..mozi, utána sétálgatunk, Robin nálam alszik és bemutatom anyáéknak. Minden a tervek szerint ment.
Sötétség honolt kint csak a lámpafények adtak egy csepp világosságot.
Az ég tiszta volt, csillagokkal tarkított.
Egymás mellett sétáltunk Robinnal majd megéreztem meleg, puha kezét mely a kezemért nyúlt.
Összekulcsolta az ujjainkat és így sétáltunk.
Melegséggel töltött el hogy vele lehetek.
Megálltunk egy padnál és helyet foglaltunk, ami úgy nézett ki hogy Robin az ölemben ült én pedig a padon.
Átkaroltam hátulról, arcomat nyakába temettem és beszippantottam édes, mámoros csoki illatát.
Kirázta a hideg mikor meleg levegőt leheltem egyik leggyengébb pontjára.
Csak csendben ültünk így... Nem szólt egyikünk sem semmit,szavak nélkül is megértettük egymást.
Robin törte meg a csendet.-Maci, nem megyünk? Kezdek fázni. -elkezdett fújni a szellő
-Persze Kicsim, nem akarom hogy megfázz. -mondtam és adtam egy apró lágy puszit az arcára
Nem messze volt a házunk, percekkel később már a meleg lakásban vettük le a cipőinket.
Járt már nálam Robin de a szüleimmel még soha nem találkozott.
Meséltem a szüleimnek róla de bemutatni még nem tudtam nekik a szerelmemet.
De végre eljött ez is.
Görcs volt a gyomromban, izgultam hogy mit fognak gondolni anyáék Robinról.-Hahó, itthon vagyunk. -kiabáltam az üresnek tűnő házban
-Szia Kicsim, vagytok? Ki van veled? -jött ki anya a nappaliból
-Ma nálam alszik Robin. Tudod már meséltem róla... -magyaráztam el anyának a dolgokat
-Oooh a lányt akiért annyira odavagy és minden nap telefonon beszélsz vele órákon keresztül.. -beégetett anya de igaza volt, minden nap felhívom Robint... De ő ezt honnan tudja???
-Igen. Te honnan tudod hogy beszélni szoktunk? -elpirultam
-Lehet hogy egyszer-kétszer hallgatóztam. Bocsánat. -szóval hallgatózott
-Semmi baj. Szeretném neked bemutatni a páromat. -fogtam meg Robin kezét és magam mellé húztam
-Jó estét! Robin Fox vagyok, Nancy szerelme és párja. -nyújotta ki kezét anyum felé
-Szia! Sharon Jonas. De szólíts Sharonnak. Örülök hogy megismerhetlek. -viszonozta édesanyám
-Szia Nancy! -jött ki apa is a medve barlangjából
-Szia apa! Szeretném bemutatni neked is a szerelmemet. -mutattam be neki is
-Szia, Martin Jonas. -üdvözölte apum
-Jó estét Mr Jonas! Örülök hogy megismerhetem. -illedelmesen üdvözölte Robin az édesapámat
-Nyugodtan tegezz csak. -kezdett feloldódni a hangulat
-Mi felmegyünk mert késő is van na meg fáradtak is vagyunk. -mondtam és már indultam is megölelni anyumat -Jóéjt!
-Sziasztok. -köszöntek el tőlünk
Megfogtam Robin kezét és húztam magam után.. Nem bírtam már, vágytam puha telt ajkaira.. Mézédes csókjára.
Kettesével vettem a lépcsőfokokat, elfogyott a türelmem.
Kinyitottam a szobám ajtaját majd ahogy becsuktam neki löktem.
Nem csókoltam meg, vártam hogy ő lépjen... De nem tett semmit sem.
Szenvedélyesen megcsókoltam, dereka köré fontam karjaimat ő pedig a nyakam karolta át.
Nyelvemmel megérintettem alsó ajkát könyörögve a bejutásért melyet gondolkodás nélkül megadott.
Nyelvünk heves táncot kezdett járni.
Felvettem Robint az ölembe, kezeimet a fenekére helyeztem ő pedig lábait összekulcsolta körülöttem.
Éreztem hogy kezd elönteni a vágy... De nem akartam ilyen gyorsan megtenni egy ekkora nagy lépést.
Elindultam az ágy fele majd finoman letettem a lányt az ágyra.
Felé térdeltem és folytattam a csókok osztogatását.
De már a nyakát is elkezdtem támadni.
Elsőnek lágy puszikat leheltem nyakára majd szívni kezdtem.
Robin felnyögött, élvezte.
Mikor kulccsontjához értem megharaptam az ott található vékony bőrt.
Még hangosabb nyögések hagyták el a száját.
Adtam egy gyengéd/szerelmes csókot majd mellé feküdtem. Gondolkodtam a ma történteken.
Lola vajon miért nem szólt erről a fiúról?
Nem bízik bennem?
Lisa tudja?
Kérdések ezrei cikáztak a fejemben.
YOU ARE READING
My Destiny
RomanceEgy történet mely példát ad arra hogy szerelem bárhol és bármikor lehet... Úgy hogy nem számítunk rá A történet főhősnőjének Nancynek az életútja... A körülötte levő emberek között kialakuló barátságok, szerelmek Váratlan fordulatok Ha érdekel hogya...