-Ооооо...отдавна не сме се виждали.. ДЪЩЕ!
Всички бяха в шок. Ари щом чу това,хвана Миу за ръката. Тя със строг тон каза:
-Попитах те...какво правиш тук?
-Ееее не бъди толкова груба към...баща си! - каза мъжът пред тях.
-Мамо...как така баща? - попита Тен учуден,а Джени беше готова да получи удар. Не знаеше какво става и не искаше да обели и думичка.
Ари го погледна все едно щеше да го убие. Това беше знак да мълчи и да не казва нищо,но все пак отговори:
-Ще говорим вкъщи! - каза нервно.
Тен нищо не каза друг,схвана намека и и спря да говори. Майка им се обърна към баща си и го попита:
-Защо ги преследваш?
-Ще разбереш след време! - усмихна си,хвана детето,което беше до него за ръка и си тръгнаха.
Миу беше разплакана,но в същото време и ядосана. Не знаеше какво да си мисли след тези думи. След това се обърна към децата си,наведе се до тях и без да казва нищо ги прегърна.
Ари беше уплашена от това какво може да се случи с децата.
През пътя обратно за вкъщи,Ари дръпна Миу за ръката и каза:
-Трябва да наблюдаваме децата! Не знаем какво и кога може да им се случи нещо! - каза притеснено тя.
-Става ли довечера да дойдете с Тае у дома...в момента не съм в настроение, а и трябва да измисля как да го кажа на децата! Те не знаят нищо и трябва да им изясня всичко от до! Ще звънна и на Шуга да дойде! Трябва да им обясним!
-Добре! - каза тя,като я прегърна и каза чао.
След това каза на децата си,че довечера ще наминем през Тен и Джени,за да ви изясним всичко. Те кимнаха и влязоха в стаите си.
~ След няколко часа ~
Вече беше около 19:30 и трябваше да тръгват към къщата на Миу. Ари обясни всичко,което стана днес на Тае и той остана в шок. Учуди се как този човек не е в затвора. След 5-10 минути вече бяха тръгнали към къщата на приятелското им семейство. По пътя обаче не мина никак гладко.
Докато си ходеха и си говореха..един мъж мина и хвана Роуз за ръката. Тае без да мисли..заби юмрука си в лицето на мъжа и той падна на земята! Той веднага стана и започнаха да се бият! Ари прегърна Роуз,а Марк помагаше на баща си. Накрая мъжът се предаде. Марк се отдръпна и се хвана за ръката. Беше цялата в кръв от него,но все пак малко го болеше. Беше и с разкървавена устна.Мъжът не пропусна и него да удари. Тае с кръв в устата и леко синьо око,хвана маската на мъжа и я махна. Ари видя мъжът,но това не беше мъж на около 30-40 години,а момчето от днес. То ги преследваше. Той ритна Тае,падна на земята и след това избяга. ( сори за многото повторения :Д:Д <3 )
YOU ARE READING
Детска Любов 2 ^^
RomanceПродължение ли чух? :Д <3 <3 Това е продължението от 1вата част.... Тае и Ари се женят,както и Йонги и Миу... и 2те семейства си имат по 2 дечица... момичетата са най-добри приятелки...както и момчетата! Не ме разбрахте! :Д Ще ме разберете ако...