Точно когато главния реши да отиде да види какво става,тогава...се появи полицай с пистолет насочен към главния от мъжете.
-Не мърдай, иначе ще стрелям! - предупреди го полицая.
Човека спокойни си седеше с широка усмивка и каза:
-Много сте глупави да дойдете тук! - щом каза това, някой се появи зад полицая и го удари в главата, след което той припадна. Появиха се още 3ма от "хората" на Кук. Обаче те не знаеха, че Тае и другите им приготвят капан.
След случилото, се чу удряне с камъни по стъклото. Тримата мъже отидоха да проверят. Мина дълго време и те не се върнаха. Главния вече се усъмнява в Кук, защото той не дава заповеди и нищо не прави. След време го попита:
- Да знаеш какво се случва Кук? - попита сериозен.
- Как да знам? - отвърна "изненадан".
- Ами не ни даваш заповеди, седиш на едно място и не правиш нищо... Преди не беше така. - каза главния.
- Вие си знаете работата добре.. Няма нужда да ви давам заповеди.
Главния му кимна, но си остана със съмненията.
- Аз ще изляза да проверя какво стана с другите. - предложи главния.
- Добре. - щом главния излезе, Кук по най-бързия начин развърза децата, но точно в този момент, главния се върна и знаеше какво ще види.
- Знаех си, че не си един от нас. - каза, като държеше нож в едната ръка.
Кук застана пред децата и каза:
- И повече няма да бъда!
Главния и Кук се сбиха и през това време,Тае,Шуга, Ари, Миу и няколко полицая влязоха в стаята.
Главния успя да направи рани на Кук с ножа, но полицаите успяха да го спрат и да го пребият, докато не изпадне в безсъзнание. Кук имаше рана на ръката и дълбока рана в крака. Ари и Миу видяха децата си, че са добре и благодариха на Кук. Той им се усмихна и каза:- Радвам се, че сте добре и че сте заедно! - каза и те му отвърнаха с усмивка.
Обаче радостта не траеше дълго. Мъжете, които излязоха 1ви...не бяха изцяло в безсъзнание. Успяли са да се съберат и да атакуват полицаите, Шуга и Тае. Когато всички бяха повалени, се появиха момчетата от групата. Не успяха да им помогнат. Мъжете бяха въоражени. Момчетата бяха ранени. Когато вече всички бяха повалени, главния успя да се върне в съзнание. И успя да осмисли случилото се от преди 10 минути. Взе един нож и отиде към Кук.
YOU ARE READING
Детска Любов 2 ^^
RomanceПродължение ли чух? :Д <3 <3 Това е продължението от 1вата част.... Тае и Ари се женят,както и Йонги и Миу... и 2те семейства си имат по 2 дечица... момичетата са най-добри приятелки...както и момчетата! Не ме разбрахте! :Д Ще ме разберете ако...