Предаването

50 7 0
                                    

Влезнаха в една стаичка и там беше... Куки.

-Джунгкук? Искаш да говориш с мен? - учуден попита Тае.

-Да...седнете,моля. - каза Куки.

-Аз ви оставям да си говорите. Ако има нещо,пред вратата съм. - каза полицая и излезе от стаята.

-Вижте...предавам се!

-От какво?

-Не искам вече да се караме,заплашваме и т.н. - каза Кук.

-И реши сега да го предложиш? - каза Шуга с леко раздразнение. - Знаеш ли през какво минахме заради теб?? Тае си загуби паметта...щяхме да си загубим децата и жените заради теб...наранихте и моя син,твоите хора отвлякоха моята дъщеря и сина на Тае....а ти сега решаваш,че трябва да се предадеш??? - ядосан казва Шуга,но Тае го хвана и каза,че всичко е наред.

-Съжалявам за всичко,което направих за вас..наистина. - сведе глава надолу безпомощния Кук.

-Трябва ти повече от едно извинение,Кук! - каза Тае,като стана от стола и тъкмо да отвори вратата:

-Чакай..ще ви помогна да си върнете децата. Сериозен съм.

-И как да ти вярваме? - попита Шуга.

-Вижте знам,че не можете да ми повярвате на мига...но и при мен не е хубава картинката! Родителите ми починаха...брат ми изчезна...не знам къде е..чувствам се самотен .. и просто не знам защо направих всичко това.. но сега...просто се усетих какво правя и знам,че няма как да направя нещо в бъдеще така! Наистина съжалявам и ми позволете да ви помогна! След това ще се предам на полицията! Обещавам ви! - с насълзени очи разказа историята си.

Шуга и Тае се спогледаха и си размениха няколко телепатични думи.

-Няма-

-Добре,съгласни сме! - каза Тае,като прекъсна Шуга.

-Какво ти става бе?

-Спокойно,приятел! Ако стане нещо...аз ще съм виновен! - каза Тае,като го хвана за рамото.

-Добре..на теб имам доверие!

Тае почука на вратата и полицая влезе в стаята.

-Какво става?

-Пуснете Кук и да тръгваме да освобождаваме децата си! - усмихна се и се облегна на рамото на Шуга.

Кук със сведена глава и сълзи изрече тихо " Благодаря,че ми простихте! "

Шуга и Тае се върнаха при другите.

Детска Любов 2 ^^Donde viven las historias. Descúbrelo ahora