Alarmın sesiyle zar zor uyandım. Hemen hazirlanmam gerek bugün son şansım olan iş görüşmesine gitmeliyim pek umudum olduğunu soyleyemiyorum defalarca başvuru yapıp geri cevrilince durum bu oluyor haliyle..
Archibald Holding Manhattan'in göz bebeği her sektörde ticaret yapan şirket yüksek bir plazanin gorkemiyle içeriye girmekten her an vazgecebilirim beni buraya almaları imkansız ne olarak satış uzmanı büyük işler bağlayan biri olarak mı imkansız okuduğum siyasal bilimlerle alakası olmayan is neyseki bu düşünceden korkarak danismandaki beyfendiye sordum 43.kata çıkarken asansörde burası hakkında bilgimin olmadığını farkettim zaten ben gezmeye geldim sayılır. DinkkkTanrım burası gerçek mimarların elinden ustalıkla modern sofistike hava verilmiş dekorda gri ve kırmızı tonları ön planda. .
Tekrar başka bir danışman ile konuştum ne yazikki konuşmam gereken Josh Williams izinli olduğu için başka biriyle konuşmam gerekiyor bekleyelim bakalım.10 Dk sonra..
Resepsiyonist kadınla bir odanın önünde "sizi bekliyor " diyerek gitti ancak kızın yüzü bembeyaz kesilmisti hiç birşey anlamadan içeri girdim.
Geniş bir oda New York manzarası tamamen elitrasyon modern tasarımlı aslan figürleri ile altın gri tonlarda süslenmiş yerde tam karşımda arkası dönük siyah saçlı arkasında derin yirtmacli mini kırmızı eteği ile üstünde füme rengi bir bluz olan Sexy kadin telefonda karşı tarafa emirler vererek bir yandan bana döndüğünde resmen tokat yemiş gibi kaldım . Bakışlariyla oturmami istedi kendime gelip oturdugumda telefonu kapattı ve masasına yerleşti . Kendimi hiç bu kadar çıplak hissetmemistim. Üstümde su mavisi v yaka kazagim siyah pantolon ve siyah diesel botlarimla fena değildim üstelik siyah kısa saçlarımı bile şekil verip yapmıştım ancak yinede bakışları çıplak hissettirdi .
Neden burdasin der gibi bakıyor mavi keskin gözleriyle okyanus gibi gözleri insanı üşüten türden .
" iyi günler Nicholson Verbie is görüşmesi için sizinle gorusmem gerektiği söylendi"
"Evet benimle görusmeniz gerek ben Isabella Archibald " Şirketin varisi CEO bu muydu tanrım bu kadın çok genç.
Önünde duran cv'me bakıyor kaslarini iyice catmis düşünüyor bu kadın çok sert fakat vücudundan duruşundan tutku akıyor ben neden böyle düşünüyorum bilmiyorum bu kadın patronum olabilir lanet olsun dağıt kafanı nick ..."Bakıyorum da iş tecrübesi bulunmuyor peki neye güvenerek satış uzmaniligi yapabileceginize inaniyorsun Nicholson "
Tabiki kendime inanıyorum hatta suan neye inandigimi sana masada gösteririm ancak hey hey nick kadını zihninde becermeyi bırak "Isabella hanim tecrübe eksiligim olduğunu biliyorum fakat yetenek göz ardı edilemez benim altından kalkamayacağım satış sanırım yok dedim yüzüme emin olduğum da takindigim ifadeyi yerleştirerek devam ettim konuşmaya "sizi de anlıyorum ki daha tecrübeli daha az risk yaratacak insanlarla çalışmak istersiniz fakat is hayatı risk demektir kararınızı verince ararsiniz dedim ve artık içimde tutamadigim sinirle ayağa firlayip çıktım .
Arkadaşlar bu benim ilk kitap denemem umarım beğenirsiniz yorumlarınızı duymak isterim.
Asterius 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Modern Kraliçe( GirlxGirl)
ChickLitKibirli kadının eline işine düşersem halimin berbat olacağını tahmin edemedim. Hem bir varis hemde bir şeytan ve ben Isabella'ın eline mahkum. Tanrı benimle olmalı. ..