4

2.4K 45 5
                                    

Nick

Malcolm arıyor. .

"Efendim malc"

"Bugün gelmeyi düşünmüyor musun nick "

"Aslında hayır düşünmüyorum artık Think'te yokum üzgünüm bro"

"Bayan archibald yüzünden değil mi
biliyorum seni
kesin o ne oldu anlat hemen "

"Anlatılacak bişey yok o kendini beğenmiş sürtükten emir almam ben"

"Kesinlikle var ve anlatmiyorsun sonra öğrenirim zaten"

"Belki malc "

"Bir saat sonra ofisimde ol bu işe ihtiyacın var ve egonu bırak gel! "
Diyip suratıma kapattı.
Dün geceden beri uyumamıştım ne yapacağıma karar verdim. Isabella bana çektiricekti biliyorum. Hâlâ birinin böyle bişey yapmasını anlamiyordum ama malc beni çağırdı, onu yarı yolda bırakmakta istemiyorum ne yapmam gerekiyor bilmiyorum en azından geçici süre katlanabilirdim dimi sonuçta gündüzleri kendi ofisinde olucakti burada değil geceleri denk gelmedikce idare edebilirim sanırım.

Bir saat sonra kendimi malcolm'un ofisinde buldum gelirken en sevdiği extra espresso aldım oda benim gibiydi sert şeyleri seviyor her zaman .

"Malcolm kahve"

"Saol dostum
şimdi işi bırakma olayını rafa kaldırıyoruz ve direk çalışmaya başlıyoruz"

"Ama konuş". .

"Evet evet konuşmamız lazım ama önce iş "

"Göt herif"

"Bende seni seviyorum şimdi son 3 ay mali raporlarının olduğu klasörü uzat tam karşındaki dolapta "

"Adamım sakin ol neyin var ya acele etme.
Aaa sanırım bu dimi
Evet hadi başlayalım ."

Isabella

Malcolm geleceğini söyledi 1 saat önce düzgün bir adamdı işini severek yaptığı belliydi beni bu sabah aramisti nick işe gelmicek diye bu beni tedirgin etmişti ne yani kaçıyormuydu benden kendimi suçlu hissettim eğer o gece barda denk gelmeseydik şuan yanımda iyi bir işi olucakti yada kendi isinde rahat   intikam yüzünden ortalığı biraz karıştırmistim  ve düzeltmem gerekiyordu zeki biriydi araştırma yapmıştım hakkında o yüzden malcolm ile konuşmuştuk o ona herşeyi ogreticekti kendini geliştirip başka iş imkanları dogacakti böylece. Kendimi bugün ise veremiyorum dün geceden beri nicki düşünüyorum evet artık ona böyle sesleniyorum bu hoşuma gidiyor aynı gözleri gibi dudakları da olabilir bilemiyorum.
Gece barıma gidicektim ama nickle uğraşmama kararı aldım  niye onu düşünüyorum anlamıyorum.

Nick

Malcolmla çalıştıktan sonra biraz uyumak için personel dinlenme odasına gittim uzun bir koltuk ve kahve makinesi vardı. Saat daha 5ti 8e kadar uyusam iyi olurdu pazar geceleri yogun olmazdı pek ama yinede yorucu geçerdi koltuğa devrilip yatmistim uykumda isabellayi görüyordum odada ses vardı biri konuşuyordu ama anlamiyordum gözlerimi açınca arkası  bana dönük karanlık odada sürtügü gördüm.

"Evet anne tamam işler çok yoğun en kisa zamanda gelicem biliyorsun bende sizi özledim görüşürüz diyip telefonu kapattı oflayarak odadan çıkıp gitti . Ne yani bu kaltak annesinden korkuyor mu?  Gülümseyerek ne yapmam gerektiğini buldum işleri biraz yolundan çıkarmanın zamanı geldi.

Mesai saatim gelene kadar uyumuştum daha iyi hissetmek için kahve hazırladım. Elimde kahve ile barıma indim barboyla gece için içki kontrollerini bir kaç kokteyl için malzeme hazırladık. Saate baktığımda 9'a geliyordu. Kafamda kurduğum planı uygulamaya koymak için can atıyordum prensesimizin yaptıklarını ödemesi gerekiyor sonuçta tatlı isabellam intikam ile tanışma vakti. .

 Modern Kraliçe( GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin